KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

Every hook wound to specification

Turkish translation: her bir kanca, spesifikasyonlara uygun takılmıştır.


22:40 Oct 25, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Every hook wound to specification
"Every hook wound to specification"

Bir slogan bu.
"hook" ise, domates seralarında kullanılan "domates askısı" ..
wound wire hook diye bir asma çeşidi var. sizce buradaki wound ile ne kastedilmiş olabilir?
teşekkürler
Gannush
Turkish translation:her bir kanca, spesifikasyonlara uygun takılmıştır.
Explanation:
...üstünden ve kanca civarında bulunan asgari olarak bir. yerden yapılabilecektir. Bu yerlerden kanca rahatlıkla. görülebilecektir. 3.2. Çekme kancası, mekanik ...

http://www.ostim.org.tr/arama/index.php?ss=51

...radansa ağır dolu radansa gözlü kanca fırdöndü vinç kanca. DIN 6899-B radansa kanca ... Mekanik İnce Yağ Pompaları. Parça Yıkama Makinaları. Pompalar ...






Selected response from:

Ali Bayraktar
Turkey
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5her askı spesifikasyona göre sarılmıştır
Taner Göde
5her bir kanca, spesifikasyonlara uygun takılmıştır.Ali Bayraktar
4sartnameye gore sarilan her devre
Salih1946


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
every hook wound to specification
her askı spesifikasyona göre sarılmıştır


Explanation:
every hook wound to specification → her askı spesifikasyona göre sarılmıştır.

DOMATES SALKIM ASKISI olarak da buldum.

Damlatıcı - Sera Klipsi - Sera Tamir Bantı - Damlama Mini Vana ...
DOMATES ASKISI (İZ 003 DAMLATICI). İZ 052 KÜRESEL VANA GÖBEKTEN AYARLI (1 1/4'' Yapıştırma) (1 1/2'' Yapıştırma) (2'' Yapıştırma) (21/2'' Yapıştırma) ...
www.izmir-plastik.com/urun.htm

RÜN KODU ÜRÜN F YAT KUR KDV analiz-su-01 SU ANAL Z 64,00 EUR 18 ... File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
DOMATES SALKIM ASKISI (KAHVERENG ) 13000 adet. 84,00 EUR 18%. diğer-salkımaskı-03. DOMATES SALKIM ASKISI (LAST K 11cm) 40000 adet. 360,00 EUR 18% ...
www.tartes.com.tr/fiyat/FIYAT LISTESI.pdf

Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
every hook wound to specification
her bir kanca, spesifikasyonlara uygun takılmıştır.


Explanation:
...üstünden ve kanca civarında bulunan asgari olarak bir. yerden yapılabilecektir. Bu yerlerden kanca rahatlıkla. görülebilecektir. 3.2. Çekme kancası, mekanik ...

http://www.ostim.org.tr/arama/index.php?ss=51

...radansa ağır dolu radansa gözlü kanca fırdöndü vinç kanca. DIN 6899-B radansa kanca ... Mekanik İnce Yağ Pompaları. Parça Yıkama Makinaları. Pompalar ...









    Reference: http://www.mkn.itu.edu.tr/~gerdeme/MAK625/MAK625-1.pdf
    Reference: http://www.eralpmakina.com/katalog.pdf
Ali Bayraktar
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 42

330 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
every hook wound to specification
sartnameye gore sarilan her devre


Explanation:
If I had seen the whole article in which this phrase was used, I could have achieve better perception.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 99