KudoZ home » English to Turkish » Medical: Dentistry

bin angle chisel

Turkish translation: iki açılı keski (delgi)/iki açılı dişçi keskisi (delgisi)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bin angle chisel
Turkish translation:iki açılı keski (delgi)/iki açılı dişçi keskisi (delgisi)
Entered by: Tuncay Kurt

20:12 Feb 23, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / Cavity Preparation
English term or phrase: bin angle chisel
CAVITY PREPARATION INSTRUMENT
Tuncay Kurt
Turkey
iki açılı keski (delgi)/iki açılı dişçi keskisi (delgisi)
Explanation:
Aşağıdaki link'de "binangle chisel'i " görebilirsiniz...

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-02-24 17:18:28 GMT)
--------------------------------------------------

Yararlı bir link daha..
http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?binangle


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-02-24 17:18:58 GMT)
--------------------------------------------------

Yararlı bir link daha..
http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?binangle
Selected response from:

Sanye
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1iki açılı keski (delgi)/iki açılı dişçi keskisi (delgisi)
Sanye
5çift açılı ameliyat bıçağı
Salih1946
4eğik açılı keski
Serkan Doğan


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eğik açılı keski


Explanation:
resimden de çıkartabildiğim kadarıyla

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2006-02-24 16:45:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.karlschumacher.com/item.asp?cual=405

Serkan Doğan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sanye: Bence terimin aletin açıyla eğilmiş iki ucu olduğunu söylemesi lazım... Bin "pair" anlamına geliyor "eğik" değil...
1 hr
  -> Bence vurgulanması lazım değil. Biz de başka bir şey söylemedik ki Sn. Sanye, ama bazı şeylerin işlevine göre hüküm verilebilir

agree  Taner Göde
16 hrs
  -> teşekkür ederim

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
iki açılı keski (delgi)/iki açılı dişçi keskisi (delgisi)


Explanation:
Aşağıdaki link'de "binangle chisel'i " görebilirsiniz...

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-02-24 17:18:28 GMT)
--------------------------------------------------

Yararlı bir link daha..
http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?binangle


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-02-24 17:18:58 GMT)
--------------------------------------------------

Yararlı bir link daha..
http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?binangle



    Reference: http://www.mercksource.org/pp/us/cns/cns_hl_dorlands.jspzQzp...
Sanye
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Guetta
1 day49 mins

962 days   confidence: Answerer confidence 5/5
çift açılı ameliyat bıçağı


Explanation:
This is how I have comprehended.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish