KudoZ home » English to Turkish » Medical: Health Care

Hearing induction loop

Turkish translation: işitme amaçlı indüksiyon devresi


18:56 Aug 14, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Medical: Health Care
English term or phrase: Hearing induction loop
.
IMP
Turkish translation:işitme amaçlı indüksiyon devresi
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-08-14 19:17:54 GMT)
--------------------------------------------------

TSE indükleme olarak kullanmış : https://www.tse.org.tr/turkish/abone/StandardDetay.asp?STDNO...
Selected response from:

Gulser Ozcan
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2işitme amaçlı indüksiyon devresi
Gulser Ozcan
5işitsel uyarı devresi
Salih1946
1 +1İşitmeyi Belirginleştirici Ünite
Alev Ellington


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
hearing induction loop
işitme amaçlı indüksiyon devresi


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-08-14 19:17:54 GMT)
--------------------------------------------------

TSE indükleme olarak kullanmış : https://www.tse.org.tr/turkish/abone/StandardDetay.asp?STDNO...

Gulser Ozcan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan: “İşitme amaçlı Endüktif devre'' de denebilir belki
1 hr
  -> Teşekkür ederim

agree  Kenan Atalay: bu tur turkce ceviriler hosuma gitmese de..
18 hrs
  -> Teşekkür ederim

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
hearing induction loop
İşitmeyi Belirginleştirici Ünite


Explanation:
İşitmeyi Belirginleştirici Ünite

İşitme cihazı kullanan bir kişi, etraftaki sesleri radyodan duyar gibi duyar. Ancak bu çanta görünümündeki cihaz sayesinde etraftaki seslerin kalabalığı yok edilerek net bir şekilde duymasını sağlar. Örnek olarak, rüzgarlı bir havada, işitme engelli bir kişinin diğer bir kişinin konuştuklarını duymaya çalışmasını düşünün. Bu ünite, rüzgarın sesi, yaprakların etrafa savuşması, uzaktan gelen patlamalar gibi duymayı güçleştirici engelleri bertaraf ediyor ve konuşan kişinin sesini, işitme engelli kişiye net bir şekilde veriyor. Aşağıdaki iki websitesinde çok güzel açıklamalar, grafik ve fotoğraflar verilmiş.




Example sentence(s):
  • http://www.vivid-acoustics.com
  • http://www.pas-sound.co.uk/afils.html
Alev Ellington
Specializes in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serdar Oncu
16 hrs

843 days   confidence: Answerer confidence 5/5
hearing induction loop
işitsel uyarı devresi


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4