KudoZ home » English to Turkish » Medical: Instruments

Vapor Bypass Assembly

Turkish translation: buhar geçiş tüpü/vanası


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Vapor Bypass Assembly
Turkish translation:buhar geçiş tüpü/vanası
Entered by: Whiz

08:28 Jul 2, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: Vapor Bypass Assembly
Merhabalar, bu terim bir medikal cihaz için kullanılmış. Yorumlarınızı bekliyorum. Buharlı Bypass Cihazı şeklinde çevirmeyi düşündüm ama emin olamadım.
Whiz
Turkey
buhar geçiş tüpü/vanası
Explanation:
Özellikle, tıbbi kimyasalların kullanıldığı tanklarda buharlaşma sonucu, kimyasal maddenin dışarıya sızmasını engellemek, kayıp ve kazaları önlemek için (elektrik şoku gibi) kullanılan emniyet sistemi.

--------------------------------------------------
Note added at 3 saat (2008-07-02 11:46:50 GMT)
--------------------------------------------------

Tüp ve kontrol cihazının bir örneği aşağıdaki bağlantıda yer alan belgede anlatılmakta ve görüntülenmektedir.
http://209.85.135.104/search?q=cache:lJ9Q5CwkzAsJ:www.mhra.g...
Selected response from:

Nahit Karataşlı
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1buhar geçiş tüpü/vanası
Nahit Karataşlı
5buhar bypass grubu
Salih1946


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vapor bypass assembly
buhar geçiş tüpü/vanası


Explanation:
Özellikle, tıbbi kimyasalların kullanıldığı tanklarda buharlaşma sonucu, kimyasal maddenin dışarıya sızmasını engellemek, kayıp ve kazaları önlemek için (elektrik şoku gibi) kullanılan emniyet sistemi.

--------------------------------------------------
Note added at 3 saat (2008-07-02 11:46:50 GMT)
--------------------------------------------------

Tüp ve kontrol cihazının bir örneği aşağıdaki bağlantıda yer alan belgede anlatılmakta ve görüntülenmektedir.
http://209.85.135.104/search?q=cache:lJ9Q5CwkzAsJ:www.mhra.g...


    Reference: http://www.fda.gov/cber/recalls/therbio050708.htm
    Reference: http://www.google.com.tr/search?q=Vapor+Bypass+Assembly&sour...
Nahit Karataşlı
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nur kodal
40 days

85 days   confidence: Answerer confidence 5/5
vapor bypass assembly
buhar bypass grubu


Explanation:
This is what I understand.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 27