KudoZ home » English to Turkish » Medical

impact-resistant

Turkish translation: çarpmaya karşı dayanıklı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:impact-resistant
Turkish translation:çarpmaya karşı dayanıklı
Entered by: shenay kharatekin

23:37 Jul 10, 2002
English to Turkish translations [Non-PRO]
Medical / product
English term or phrase: impact-resistant
medical
shenay kharatekin
Turkey
çarpmaya karşı dayanıklı
Explanation:
çarma ve darbelere karşı dayanıklı demek
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
benim de düşündüğüm bu fakat acaba dış etkilere karşı da olması düşünülebilir mi? kararsız kaldım
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1çarpmaya karşı dayanıklı
1964
4dış etkilere dayanıklıSamiye Godel


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
çarpmaya karşı dayanıklı


Explanation:
çarma ve darbelere karşı dayanıklı demek

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718
Grading comment
benim de düşündüğüm bu fakat acaba dış etkilere karşı da olması düşünülebilir mi? kararsız kaldım

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Samiye Godel: Tayfun bey hakli olabilir. Ancak "Impact" iki anlamda da kullanilir: "collision" veya "effect" Cumle icinde nasil gectigini gormek onemli.
2 days21 hrs
  -> Evet haklısınız

agree  Ebru Inhan
3 days7 hrs
  -> sağolun

2 days18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dış etkilere dayanıklı


Explanation:
medikal terim olduğuna göre böyle olmalı

Samiye Godel
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  1964: Hayır efendim, sadece darbe ve çarpmaya karşı. Çünkü dış etkiler çok geniş yani rutubet, kirli hava, toz..
2 hrs