KudoZ home » English to Turkish » Medical

disaggregate

Turkish translation: dağıtmak veya çözüştürmek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disaggregate
Turkish translation:dağıtmak veya çözüştürmek
Entered by: METE KUMRU

00:49 Jul 13, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: disaggregate
inspirational force disaggregate the powder
shenay kharatekin
Turkey
dağıtmak veya çözüştürmek
Explanation:
Soluktan doğan (kaynaklanan) güç tozu (pudrayı)çözüştürüyor veya dağıtıyor.
Selected response from:

METE KUMRU
Turkey
Grading comment
cümleyi bire bir çevirdiğiniz için çok tşk ederim, en önemlisi buydu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Yaymak, dagitmak
Emine Fougner
4dağıtmak veya çözüştürmekMETE KUMRU


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Yaymak, dagitmak


Explanation:
aggregate : toplam
aggregate : toplu
aggregate : bütün
aggregate : toplamak
aggregate : bir araya getirmek
aggregate : toplanmak
DOLAYISIYLA, kelimedeki
"dis-" oneki, "aggregate" kelimesini olumsuz yapiyor "yaymak, dagitmak" anlamina geliyor.

Emine Fougner
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dağıtmak veya çözüştürmek


Explanation:
Soluktan doğan (kaynaklanan) güç tozu (pudrayı)çözüştürüyor veya dağıtıyor.

METE KUMRU
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 12
Grading comment
cümleyi bire bir çevirdiğiniz için çok tşk ederim, en önemlisi buydu