KudoZ home » English to Turkish » Medical

cystic fibrosis

Turkish translation: kistik fibrozis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cystic fibrosis
Turkish translation:kistik fibrozis
Entered by: Antoinette Verburg

03:44 Jul 16, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: cystic fibrosis
belki orijinal halyle kalır
shenay kharatekin
Turkey
kistik fibroz
Explanation:
'Kistik fibroz ailevi geçis gösteren bir hastaliktir. Dogumdan itibaren bir çok organimizi etkileyerek bu organlarda islev bozukluklarina yol açar. Kistik fibroziste esas olarak etkilenen organlarimiz dis salgi bezlerinin bulundugu bezlerdir. Akciger, barsak, ter bezleri dis salgi bezlerinin en çok yer aldigi organlardir.' (see reference)
Selected response from:

Antoinette Verburg
Netherlands
Grading comment
thanx
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4kistik fibrozis
Gamze Ozfirat
4kistik fibroz
Antoinette Verburg


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kistik fibroz


Explanation:
'Kistik fibroz ailevi geçis gösteren bir hastaliktir. Dogumdan itibaren bir çok organimizi etkileyerek bu organlarda islev bozukluklarina yol açar. Kistik fibroziste esas olarak etkilenen organlarimiz dis salgi bezlerinin bulundugu bezlerdir. Akciger, barsak, ter bezleri dis salgi bezlerinin en çok yer aldigi organlardir.' (see reference)


    Reference: http://www.roche.com.tr/faq05.htm
Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 73
Grading comment
thanx

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
kistik fibrozis


Explanation:
Türkçe'de yaygın kullanımı bu.


    Reference: http://www.roche.com.tr/faq05.htm
    Reference: http://www.hastarehberi.com/kbb/kbb3/nazalpolip.htm
Gamze Ozfirat
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
14 mins
  -> Teşekkür ederim Tayfun Bey

agree  Ebru Inhan
3 hrs
  -> Sağolun.

agree  Samiye Godel
6 hrs
  -> teşekkürler

agree  Emine Fougner
11 hrs
  -> Sağolun