KudoZ home » English to Turkish » Medical

power injector

Turkish translation: elektrikli enjektör


14:39 Dec 25, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: power injector
tam kelime karşılığı ne acaba?
ironic
Turkish translation:elektrikli enjektör
Explanation:
olması lazım
Selected response from:

xxxCrown
Grading comment
teşekkürler!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5güç (kuvvet) aşılayan (enjecke eden, veren)Adil Sönmez
4güç enjektörüshenay kharatekin
1 +1elektrikli enjektörxxxCrown


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
elektrikli enjektör


Explanation:
olması lazım


xxxCrown
PRO pts in pair: 28
Grading comment
teşekkürler!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aydin Yulug: Komplike dekolmanlarin ameliyatinda silikon gibi yogun maddeleri gozun icine vermek icin elektrikle calisan bir enjektor gerekiyor.
4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
güç (kuvvet) aşılayan (enjecke eden, veren)


Explanation:
xx

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
güç enjektörü


Explanation:
Aradığınız terim: power, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim power güç
İş Dünyası power kuvvet
İş Dünyası power kudret
İş Dünyası power güç
İş Dünyası power yetenek
İş Dünyası power kabiliyet
İş Dünyası power iktidar
İş Dünyası power etki
İş Dünyası power tesir
İş Dünyası power nüfuz
İş Dünyası power yetki
İş Dünyası power salahiyet
İş Dünyası power devlet
İş Dünyası power hükümet
İş Dünyası power vekâlet
İş Dünyası power vekâletname
İş Dünyası power (matematik) üs
İş Dünyası power takat
İş Dünyası power merceğin büyütme yeteneği
İş Dünyası power mekanik ya da elektrik güç sağlamak
İş Dünyası power itici güç vermek
İş Dünyası power bir aygıta verilen gücü azaltmak ya da artırmak
İş Dünyası power güçlülük
İş Dünyası power fors
İş Dünyası power erk
İş Dünyası power el
İş Dünyası power derman
İş Dünyası power mecal
İş Dünyası power otorite
Aradığınız terim: injector, 3 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası injector enjektör
İş Dünyası injector enjektör memesi



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84