ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Turkish » Medical: Health Care

satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi

Turkish translation: post-sale service qualification certificate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi
Turkish translation:post-sale service qualification certificate
Entered by: ada-y

08:07 Mar 29, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Medical: Health Care
English term or phrase: satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi
link
ali
post-sale service efficiency certificate
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-03-29 08:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ya da:
post-sale service qualification certificate

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2005-04-03 19:21:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

post-sale terimi vardır, yerleşiktir ve kullanılmaktadır. Fortune 500 şirketlerin pazarlama metinlerine bakmanızı öneririm.
Selected response from:

ada-y
Grading comment
saol
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5post-sale service efficiency certificateada-y
5service warranty (certificate)
sanlev
5 -1after sale services qualification certificateAdil Sönmez
4 -1after sales service competency certificate
Mustafa Er (BSc MA)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi
after sales service competency certificate


Explanation:
-

Mustafa Er (BSc MA)
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxJale Shener: after sales biraz oturmamış gibi.
3 days21 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
service warranty (certificate)


Explanation:
Tam anlamiyla "warranty" nin anlami, satis sonrasinda tuketiciye verilen verilen garantidir. POST-SALES ibaresini kullanmak "redundant", gereksiz tekrarlama olacaktir. USA'de kullanimi aynen service warranty'dir.

sanlev
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan
2 hrs

neutral  Balaban Cerit: Yanılıyor olabilirim elbette ama, "Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik" ile "Garanti" farklı iki belge değil mi? : www.baskent.com.tr/tr/danismanlik/d_garanti.html (Ayrıca, SSHY belgesi sadece TSE ve Sanayi Bakanlığı tarafından veriliyor sanırım)
3 hrs
  -> Sayin SMYRNA'ya yanitimi tekrarliyorum.

agree  Faruk Atabeyli
4 hrs

disagree  smyrna: Sanayi Bakanlığının tanımında farklı anlatılıyor. http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=268
4 hrs
  -> Target Audience'un ya da Kaynak metnin nereden geldigine bagli. Sanayi bakanligi'nin verdigi belge de satis sonrasinda tuketiciye hizmet verecegini garantiliyor bu belgeyle. Benimkini dogru bulmasaniz da POST-SALEs i iceren ceviriler yanlis.

neutral  Nizamettin Yigit: Sorulan tüketiciye verilen garantiden ziyade, satıcı firmanın garantide ahdedilen servis ve hizmetleri yapabileceğine dair yeterlilik belgesi.Diger ülkelerde böyle bir belge olmayabilir.
11 hrs

disagree  xxxJale Shener: Post-Sales Service etc. İngiltere'de yaygın bir şekilde kullanılıyor. / www.local-recruit.co.uk/Bracknell/ latest-jobs/vacancies --- www.bizprimer.com/customer_satisfaction/print.html ---- Bir de USA'dan: arkansas.uscity.net/Motels/Reservations_Service
3 days17 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi
after sale services qualification certificate


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2005-04-02 15:02:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Post-sale diye bir terim İngilizce\'de duymadım.


Adil Sönmez

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxJale Shener: After sales doğru değil. ------ Post-sale'in doğru olmaması, sizin ifadenizin doğruluğunu kanıtlar mı?
3 days15 hrs
  -> Sayın Jale Shener, "poste-sale"mi doğrudur?

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi
post-sale service efficiency certificate


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-03-29 08:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ya da:
post-sale service qualification certificate

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2005-04-03 19:21:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

post-sale terimi vardır, yerleşiktir ve kullanılmaktadır. Fortune 500 şirketlerin pazarlama metinlerine bakmanızı öneririm.

ada-y
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
saol

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  sanlev: asagidaki notuma iliskin.
15 hrs

agree  xxxJale Shener
3 days22 hrs
  -> teşekkür ederim