KudoZ home » English to Turkish » Medical (general)

Tube-like opening

Turkish translation: boru şeklinde yatak (kıl yatağı)


13:28 Jul 9, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Tube-like opening
Merhabalar! Sorduğum terim şöyle bir ifadede geçiyor.
A tube-like opening in the epidermis where the hair shaft develops.
Whiz
Turkey
Turkish translation:boru şeklinde yatak (kıl yatağı)
Explanation:
İçinden bir kılın bittiği epidermisin resmi asağıdaki bağlantıdan görülebilir:

http://www.artistry.com/Common/Images/skin-structure-epiderm...

Gerisi bir bakıma görülen şeyin nasıl tarif edileceğine kalmış gibi geliyor bana. İki öneri:

Boru şeklinde yatak/boşluk
Boruyu andıran kanal
Selected response from:

NecdetB
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5boru tipi (şeklinde) açıklık
aydin kaya
4boru şeklinde yatak (kıl yatağı)NecdetB


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tube-like opening
boru tipi (şeklinde) açıklık


Explanation:
boru tipi (şeklinde) açıklık

aydin kaya
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tube-like opening
boru şeklinde yatak (kıl yatağı)


Explanation:
İçinden bir kılın bittiği epidermisin resmi asağıdaki bağlantıdan görülebilir:

http://www.artistry.com/Common/Images/skin-structure-epiderm...

Gerisi bir bakıma görülen şeyin nasıl tarif edileceğine kalmış gibi geliyor bana. İki öneri:

Boru şeklinde yatak/boşluk
Boruyu andıran kanal

Example sentence(s):
  • Deri içinde folikül yada kıl yatağı adı verdiğimiz birimler kılları meydana getirir

    Reference: http://www.gencveteriner.com/archives.php/hayvanlarda-derini...
NecdetB
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Teşekkürler