KudoZ home » English to Turkish » Military / Defense

Infantry Officer Basic and Advanced Courses

Turkish translation: Piyade Subay Temel ve Tekamul Kurslari


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Infantry Officer Basic and Advanced Courses
Turkish translation:Piyade Subay Temel ve Tekamul Kurslari
Entered by: Gaye Terzioglu-Booth

10:45 May 22, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Military / Defense / military
English term or phrase: Infantry Officer Basic and Advanced Courses
***
Evren Serbest
Turkey
Piyade Subay Temel ve Tekamul Kurslari
Explanation:
Asagidaki referans verdigim adreste kullanilan terminolojinin yalancisiyim :) tekamul yerine ileri derece vs ne bileyim. Ama internette bunu buldum.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:37:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Evrencigim, bir de ekleyeyim, yukaridaki sitenin yanisira elimde Dr Yalcin Gulbas\'in \"The New Bilangual Military Terminology\" Sozlugune de baktim. Orada \"advanced course\" icin tekamul kursu denmis.

Umarim bu yardimci olur. Kolay gele.
Selected response from:

Gaye Terzioglu-Booth
Australia
Grading comment
Sayende bi taşla iki kuş vurdum. Link faydalı oldu epey. Başka sorularımın da yanıtlarını buldum. Çok çok teşekkür ederim. Bu arada Caner'e de teşekkürler. İlk cevap verdiği zaman teşekkür etmeye çalıştım ama sistemin azizliğine uğradı.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Temel ve İleri Düzey Piyade Subayı Yetiştirme KurslarıxxxCaner
3 +2Piyade Subay Temel ve Tekamul KurslariGaye Terzioglu-Booth


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Temel ve İleri Düzey Piyade Subayı Yetiştirme Kursları


Explanation:
Birebir çevirisi bu.

xxxCaner

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
6 hrs

agree  shenay kharatekin: bence de
1 day38 mins

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Piyade Subay Temel ve Tekamul Kurslari


Explanation:
Asagidaki referans verdigim adreste kullanilan terminolojinin yalancisiyim :) tekamul yerine ileri derece vs ne bileyim. Ama internette bunu buldum.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:37:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Evrencigim, bir de ekleyeyim, yukaridaki sitenin yanisira elimde Dr Yalcin Gulbas\'in \"The New Bilangual Military Terminology\" Sozlugune de baktim. Orada \"advanced course\" icin tekamul kursu denmis.

Umarim bu yardimci olur. Kolay gele.


    Reference: http://www.nato.org.tr/dcombio_tr.htm
Gaye Terzioglu-Booth
Australia
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Sayende bi taşla iki kuş vurdum. Link faydalı oldu epey. Başka sorularımın da yanıtlarını buldum. Çok çok teşekkür ederim. Bu arada Caner'e de teşekkürler. İlk cevap verdiği zaman teşekkür etmeye çalıştım ama sistemin azizliğine uğradı.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
5 hrs

agree  tahiryildiz: her ne kadar tekamül türkçe olmasa da tam karşılğı bu aslında piyade subayı temel eğitim ve geliştirme kursları da denebilir
1850 days