KudoZ home » English to Turkish » Other

slim shady

Turkish translation: "Ben Gercek Kotu adamim"


10:35 Mar 15, 2002
English to Turkish translations [Non-PRO]
English term or phrase: slim shady
I'm the real slim shady
ceren
Turkish translation:"Ben Gercek Kotu adamim"
Explanation:
Eminem adli sarkicinin bir sarkisinin sozlerine ait. Slim Shady "kotu adam" anlaminda da kullanilabilir.

Cikartilan anlamlar:

Slim:kurnaz
shady:kotu, karanlik supheli

veya oldugu gibi de birakabilirsiniz cunki kisinin lakapi bu:

Ben gercek slim shady yim
Selected response from:

selcy
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7"Ben Gercek Kotu adamim"selcy
5çok kötüshenay kharatekin


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
"Ben Gercek Kotu adamim"


Explanation:
Eminem adli sarkicinin bir sarkisinin sozlerine ait. Slim Shady "kotu adam" anlaminda da kullanilabilir.

Cikartilan anlamlar:

Slim:kurnaz
shady:kotu, karanlik supheli

veya oldugu gibi de birakabilirsiniz cunki kisinin lakapi bu:

Ben gercek slim shady yim

selcy
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aydin Yulug: gayet iyi aciklanmis
6 mins

agree  Umit Altug: Excellent
1 hr

agree  1964
2 hrs

agree  Taner Göde: Impeccable
2 hrs

agree  Tufan: I agree but Slim Shady is a name...shouldn't be changed.
3 days15 hrs

agree  Ata Tercume
6 days

agree  xxxNilgun Ozcan
9 days

142 days   confidence: Answerer confidence 5/5
çok kötü


Explanation:









KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası slim ince
İş Dünyası slim uzun yapılı
İş Dünyası slim yetersiz
İş Dünyası slim zayıf
İş Dünyası slim incelmek
İş Dünyası slim inceltmek
İş Dünyası slim zayıflamak
İş Dünyası slim audience az sayıda dinleyici / okuyucu
İş Dünyası slim audience az dinleyici
İş Dünyası slim chance of means az başarı şansı
İş Dünyası slim change of success başarı şansı az
İş Dünyası slim evidence yetersiz mazeret
İş Dünyası slim evidence bahane
İş Dünyası slim excuse yetersiz mazeret
İş Dünyası slim the workforce işgücünü azaltmak
İş Dünyası slime balçık
İş Dünyası slime yapışkan çamur
İş Dünyası slime salyangoz sümüğü
İş Dünyası slimline ince yapılı
İş Dünyası slimline (içecek ile ilgili olarak) şişmanlatmayan
İş Dünyası slimming incelme
İş Dünyası slimming cure incelme kürü
İş Dünyası slimming diet incelme rejimi
İş Dünyası slimming of the workforce işgücünün azaltılması
İş Dünyası slimy çamurlu
İş Dünyası slimy balçık gibi
İş Dünyası slimy balçıkla kaplı
İş Dünyası slimy kaygan
İş Dünyası slimy pis
İş Dünyası slimy tiksindirici









Aradığınız terim: shady, 21 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası shady gölgeli
İş Dünyası shady şüpheli
İş Dünyası shady kötü
İş Dünyası shady gizli
İş Dünyası shady saklı
İş Dünyası shady a karanlık işler
İş Dünyası shady business entrikalı iş
İş Dünyası shady dealings gizli ilişkiler / dalgalar
İş Dünyası shady financier entrikacı finansçı
İş Dünyası shady individuals şüpheli kişiler
İş Dünyası shady point in sb's life birinin hayatındaki kuşku uyandıracak gizli noktalar
İş Dünyası shady side gölgeli taraf
İş Dünyası shady transaction entrikalı işlem
İş Dünyası entangled in a shady business karanlık bir işe karışmış
İş Dünyası to become mixed up in shady transactions karanlık işlere karışmak
İş Dünyası to keep shady gizlemek
İş Dünyası shady / weird / suspicious character kuşku uyandıran karakter
İş Dünyası shady business karanlık işler
İş Dünyası shady dealing gizli işler
İş Dünyası shady points on sb's life birinin hayatındaki kuşku uyandıracak gizli noktalar
İş Dünyası shady spot gölgelik



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84