KudoZ home » English to Turkish » Other

context bölümündeki cümleyi çevirir misiniz?

Turkish translation: Buyrunuz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:context bölümündeki cümleyi çevirir misiniz?
Turkish translation:Buyrunuz
Entered by: 1964

06:19 May 9, 2002
English to Turkish translations [Non-PRO]
English term or phrase: context bölümündeki cümleyi çevirir misiniz?
the office of the senior vice-president of fligth operations is responsible for developing fligth operation policies,procedures, and techniques to prome the safe, efficient, and progressive operation of aircaft.
han
Buyrunuz
Explanation:
senior vice presiden: Kıdemli (Bölüm/Birim) başkan Yardımcısı
flight operations: uçuş işlemleri
office : makamı/görevi
operation: aslında sefer demek, sefer yapma, harekat (Int Civil Aviation dict)
Artık siz monte edersiniz umarım
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
aslında kendim çevirmiştim ama bir uzmanın da kontrol etmesini istedim.teşekkür ederim.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Cümlenin tarafınızdan nazıl çevrildiğini görmekAdil Sönmez
4 +2Buyrunuz
1964
4 +1Lütfen kendi çevirinizi gönderir misiniz?Adil Sönmez


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Cümlenin tarafınızdan nazıl çevrildiğini görmek


Explanation:
mümkün mü?

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
6 mins

agree  Nezih Doğu: Çok haklısınız
18 mins

agree  shenay kharatekin: güzel yanıt
320 days

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Buyrunuz


Explanation:
senior vice presiden: Kıdemli (Bölüm/Birim) başkan Yardımcısı
flight operations: uçuş işlemleri
office : makamı/görevi
operation: aslında sefer demek, sefer yapma, harekat (Int Civil Aviation dict)
Artık siz monte edersiniz umarım

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718
Grading comment
aslında kendim çevirmiştim ama bir uzmanın da kontrol etmesini istedim.teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Umit Altug: That's it!
1 min
  -> Sağolun !

agree  shenay kharatekin: ücretsiz hizmet :-)
320 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Lütfen kendi çevirinizi gönderir misiniz?


Explanation:
Bir görelim.

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: :-)
320 days