KudoZ home » English to Turkish » Other

two profiles

Turkish translation: Başınızı dik tutun ve iki profil verin.


15:35 Jun 3, 2002
English to Turkish translations [Non-PRO]
/ Movie
English term or phrase: two profiles
Keep your head up and do two profiles.
Sadece "two profiles" lütfen.
AZRA AKARTUNA
Turkey
Turkish translation:Başınızı dik tutun ve iki profil verin.
Explanation:

Bir arkadaş başınızı sağa sola çevirin demiş böyle neye dayanarak yorumlamış anlamadım.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-04 09:09:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Başınızı kaldırın ve ikiyi yanağınızı gösterin

Yoruma çok açık bir phrase

Böyle de olabilir
Selected response from:

Melike Cakirer
Grading comment
Teşekkür ederim Melike Hanım. Sanırım iki yanağınızı gösterin demek uygun olacak burada. Diğer arkadaşlara da yardımları ve fikirleri için çok teşekkürler.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Başınızı dik tutun ve iki profil verin.Melike Cakirer
5 +1başınızı sağa ve sola çevirinAli YANDIK
4iki profilshenay kharatekin
1Açıklama
1964


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
başınızı sağa ve sola çevirin


Explanation:
başınızı sağa ve sola çevirin

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 21:56:19 (GMT)
--------------------------------------------------

Profile: a human head or face represented or seen in a side view.


Ref:
Meriam Webster\'s Collegiate Dictionary

Ali YANDIK
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 173

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  b_gai
4 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Açıklama


Explanation:
Bu bir filmde geçiyorsa ve fotoğrafcı kişinin resmini çekecekse sanırım anlam tamamen farklı olur ama
ben ne anladığımı açıklıyım
Başınıdı dik tut ve +
"kendini ele verme"
"duygularını belli etme"
" için icin ağla " gibi anlamları olabilir
belki tiyatrolardaki biri gülen biri ağlayan iki profilden esinlenmiş bir sözdür. Aşağıda

.




Modern bir iki profil yorumu
http://www.artporat.co.il/Two Profiles 2.htm


    Tahmin
1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Başınızı dik tutun ve iki profil verin.


Explanation:

Bir arkadaş başınızı sağa sola çevirin demiş böyle neye dayanarak yorumlamış anlamadım.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-04 09:09:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Başınızı kaldırın ve ikiyi yanağınızı gösterin

Yoruma çok açık bir phrase

Böyle de olabilir

Melike Cakirer
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Grading comment
Teşekkür ederim Melike Hanım. Sanırım iki yanağınızı gösterin demek uygun olacak burada. Diğer arkadaşlara da yardımları ve fikirleri için çok teşekkürler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ali YANDIK: Profil bildiğiniz gibi yüzün yandan görünüşüdür (a human head or face represented or seen in a side view [Meriam Webster]). Siz de iki profil verin derken, yüzünüzün bir sağ tarafı görünsün, bir de sol tarafı görünsün demek istiyorsunuz sanırım.
38 mins

agree  xxxAVRASYA
9 hrs

agree  shenay kharatekin
281 days

41 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iki profil


Explanation:
Başınızı dik tutun ve 2 profil verin

shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84