KudoZ home » English to Turkish » Other

One Point Lessons and Swiss Army Instruction

Turkish translation: Bir konuya yönelik dersler ve çok yönlü eğitim


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:One Point Lessons and Swiss Army Instruction
Turkish translation:Bir konuya yönelik dersler ve çok yönlü eğitim
Entered by: murat karahan

23:12 Jan 8, 2003
English to Turkish translations [PRO]
English term or phrase: One Point Lessons and Swiss Army Instruction
ISO ile ilgili bir Kalite Yönetimi Raporu'nda, her süreçte yer alan konular madde madde verilmiş. Bu da, Training Process başlığı altında yer alan maddelerden biri.

Training Process:
1. Training Procedure
2. One point lessons and Swiss Army Instruction
3. Orientation Instruction

Şimdiden teşekkürler.
Ebru Ozgen Oglesbay
United States
Bir konuya yönelik dersler ve çok yönlü eğitim
Explanation:
A One Point Lesson is a focused, on-the-job training unit that covers a single skill or point of knowledge.
Swiss Army metafor olarak kullanılıyor. burada da Swiss Army knife'dan yola çıkılarak sadece swiss army kullanılmış olabilir. Çakının özelliği çokişlevli , çok yönlü olması.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-09 07:07:58 (GMT)
--------------------------------------------------

The Art of War is the Swiss army knife of military theory--pop out a different tool for any situation.
Selected response from:

murat karahan
Turkey
Grading comment
Teşekkürler Murat. Swiss Army olarak bırakıp parantez içinde mecazı açıkladım. Size de teşekkür ederim Adil Bey.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Bir konuya yönelik dersler ve çok yönlü eğitim
murat karahan
5Tek Not Verilen (Alınan) Dersler ve İsviçre Ordusu DersiAdil Sönmez


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Tek Not Verilen (Alınan) Dersler ve İsviçre Ordusu Dersi


Explanation:
xx

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Bir konuya yönelik dersler ve çok yönlü eğitim


Explanation:
A One Point Lesson is a focused, on-the-job training unit that covers a single skill or point of knowledge.
Swiss Army metafor olarak kullanılıyor. burada da Swiss Army knife'dan yola çıkılarak sadece swiss army kullanılmış olabilir. Çakının özelliği çokişlevli , çok yönlü olması.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-09 07:07:58 (GMT)
--------------------------------------------------

The Art of War is the Swiss army knife of military theory--pop out a different tool for any situation.

murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 104
Grading comment
Teşekkürler Murat. Swiss Army olarak bırakıp parantez içinde mecazı açıkladım. Size de teşekkür ederim Adil Bey.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Umit Altug
6 hrs
  -> teşekkürler

agree  Nezih Doğu
8 hrs
  -> teşekkürler

agree  shenay kharatekin: tebrikler
1 day8 hrs