ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Turkish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

Bleach Bypass

Turkish translation: Mat film tabı

20:46 Feb 15, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: Bleach Bypass
Merhaba,

Bir fotoğraf makinesinin kullanıcı kılavuzunda geçiyor bu terim. Şuan diğer metni yazamıyorum ancak resim düzenlerken ki bir resim efektinin adı. Türkçe kaynaklarda genelde orjinal adı kullanılmış ancak bu konuda tecrübesi olan varsa ve çeviri için uygun bir terim olup olmadığı konusunda fikir verebilirseniz sevinirim.

İyi akşamlar herkese.
nerdem
Turkish translation:Mat film tabı
Explanation:
http://www.cinematographers.nl/THEDoPH5.html
Selected response from:

Salih1946
Turkey
Grading comment
Tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Mat film tabı
Salih1946
3ağartma
Mustafa C. KATI
3beyazlatmayı yangeçitleme
Raffi Jamgocyan


Discussion entries: 1





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bleach bypass
beyazlatmayı yangeçitleme


Explanation:
sadece bir öneri...bleaching'in tercümesi beyazlatmadır ve bypass'ınki ise bilişim alanlarında yangeçitleme olarak geçer..

Raffi Jamgocyan
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: tesekkurler...


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bleach bypass
ağartma


Explanation:
bildiğim özel bir terim yok ama basit ve anlaşılır bir ifade olarak bunu kullanabiliriz sanırım..

Mustafa C. KATI
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: tesekkurler...


16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bleach bypass
Mat film tabı


Explanation:
http://www.cinematographers.nl/THEDoPH5.html

Salih1946
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tesekkurler
Notes to answerer
Asker: tesekkurler...