KudoZ home » English to Turkish » Poetry & Literature

my father being a foreigner of Bremen

Turkish translation: Bremenli yabancis/ Bremenli bir yabancii olan babam


10:47 Jun 21, 2005
English to Turkish translations [Non-PRO]
Poetry & Literature / Robinson Crusoe
English term or phrase: my father being a foreigner of Bremen
.... though not of that country, my father being a foreigner of Bremen, who settled first at Hull.
Emel Dumankaya
Turkish translation:Bremenli yabancis/ Bremenli bir yabancii olan babam
Explanation:
Bu Defoe'in "Robinson Crusoe" romanin (?) ilk deyimi kahramanin babasinin Bremen'in yerlisi oldugunu ifade ettigini sanirim. Oteki verilen ceviriler belki babasinin ayrica da Bremen'e yabanci oldugunu anlam verebilir.
Selected response from:

Louis Mitler
Grading comment
Verdiğiniz cevaptan ötürü size teşekkür ederim.Ayrıca yaptığınız açıklamadan dolayı şükranlarımı sunarım.Gönderilen cevaplardan sizin ki bana göre de en doğru olanıydı.Diğer cevapalar sizin de belirttiğiniz gibi tam tersi bir anlam veriyordu.Saygılar Emel...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Bremen'in yabancısı olan babamAdil Sönmez
5Bremen'in ecnebisi olan babam
Ayse Campbell
5Bremen'in yabancısı babam
Serkan Doğan
5babam ki Bremen'in yabancısıdır (dışındandır)dewey
3Bremenli yabancis/ Bremenli bir yabancii olan babamLouis Mitler


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
my father being a foreigner of bremen
babam ki Bremen'in yabancısıdır (dışındandır)


Explanation:
...

dewey
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
my father being a foreigner of bremen
Bremen'in yabancısı olan babam


Explanation:
.

Adil Sönmez
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nuray Sümbültepe
3 hrs
  -> Sağol

agree  Alp Berker
10 hrs
  -> Sağol

agree  ada-y
1 day3 hrs
  -> Sağol

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
my father being a foreigner of bremen
Bremen'in yabancısı babam


Explanation:
..

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
my father being a foreigner of bremen
Bremen'in ecnebisi olan babam


Explanation:
Degisik oldugunu dusunerek veriyorum.
Saygilar.

Ayse Campbell
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
my father being a foreigner of bremen
Bremenli yabancis/ Bremenli bir yabancii olan babam


Explanation:
Bu Defoe'in "Robinson Crusoe" romanin (?) ilk deyimi kahramanin babasinin Bremen'in yerlisi oldugunu ifade ettigini sanirim. Oteki verilen ceviriler belki babasinin ayrica da Bremen'e yabanci oldugunu anlam verebilir.

Louis Mitler
Specializes in field
Native speaker of: English
Grading comment
Verdiğiniz cevaptan ötürü size teşekkür ederim.Ayrıca yaptığınız açıklamadan dolayı şükranlarımı sunarım.Gönderilen cevaplardan sizin ki bana göre de en doğru olanıydı.Diğer cevapalar sizin de belirttiğiniz gibi tam tersi bir anlam veriyordu.Saygılar Emel...