KudoZ home » English to Turkish » Poetry & Literature

nobody is as interesting as somebody.

Turkish translation: hiç kimse birisi kadar ilginç değildir.


17:46 Sep 20, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / Literature
English term or phrase: nobody is as interesting as somebody.
"Hiç kimse enterasan değildi" diyeceğim ama biraz kaba duruyor. Görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

nobody is as interesting as somebody.
xxxfortunetelle
Turkish translation:hiç kimse birisi kadar ilginç değildir.
Explanation:
"Somebody" ile belirli birisini mi kasdediyor acaba, diye merak ettim.
Selected response from:

ATIL KAYHAN
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4hiç kimse birisi kadar ilginç değildir.
ATIL KAYHAN
5"hiç kimse birisi kadar (onun) kadar ilgi çekici olamaz( değildir)"selim sönmez
3 +2"hiç kimse" de "bazı kimseler" kadar ilginçtir
skaya
4 +1hiç kimse, bazıları kadar ilgi çekici değildir.
Damla Kayıhan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hiç kimse, bazıları kadar ilgi çekici değildir.


Explanation:
"Hiç kimse, bazıları kadar ilgi çekici değildir."
Bağlama göre daha farklı şekillerde de yazılabilir tabi.

Damla Kayıhan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chevirmen: Metne göre ikisi de uygun
11 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
hiç kimse birisi kadar ilginç değildir.


Explanation:
"Somebody" ile belirli birisini mi kasdediyor acaba, diye merak ettim.

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 48
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chevirmen: Metne göre ikisi de uygun
1 hr

agree  Pelin Yalcin: Merhaba Atıl Bey, "somebody" yi asker arkadaş eklemiş sanırım. "hiç kimse Ahmet kadar ilgi çekici değildir." gibi... sizin çevirinizde de -birisi- yerine özel isim getirilince bozulmuyor. Doğrudur. İyi çalışmalar.
2 hrs

agree  Mehmet Hascan
7 hrs

agree  Serkan Doğan
5 days

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
"hiç kimse" de "bazı kimseler" kadar ilginçtir


Explanation:
başka bir açıdan bakalım...

skaya
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hades: katılıyorum. başka bir açıdan bakılsın diye kurulmuş bir cümleye benziyor zaten. kanımca doğrusu budur.
2 days9 hrs
  -> teşekkürler

agree  Cihan Gercek: geç ama, olsun: hiç kimse / bir kimse (biri)
3 days22 hrs
  -> teşekkürler..."bir kimse" de gider buraya..

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
"hiç kimse birisi kadar (onun) kadar ilgi çekici olamaz( değildir)"


Explanation:
buradaki "somebody" o hiç kimsenin içinden birine hitap ediyodur diye düşündüm..zaten edebi bir metinden alınan bir cümle ise öylede olması gerekir sanki..

selim sönmez
Native speaker of: Native in TurkishTurkish