KudoZ home » English to Turkish » Poetry & Literature

a good right hook

Turkish translation: lütfen bakınız...


07:36 Oct 27, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / literature
English term or phrase: a good right hook
He'd got one back in, nothing considered as a gıod right hook or a rondhouse kick, or any of the more ref
ned moves he'd been taught at ONE TIME OR ANOTHER -instead it da beed the automatic brute response of the hard man out on a drunken Saturday night and he had nutted the guy fullin the face.

Cümle uzun ve karışık geldi bana. Yorumum ise aşağıdaki gibi:

Ve bunun acısını çıkarttığında hiçbir şey bir şey bir sağ kroşe ya da döner tekmeden veya bir zamanlar öğrendiği zarif hareketlerden başka ya da bir başkasından bir hiçbir şey söz konusu olmazdı - bu da dışarıda sarhoş olduğu bir Cumartesi gecesinde sert bir adamın otomatik acımasız cevabıydı ve adamın suratının ortasına kafa atmıştı
xxxfortunetelle
Turkish translation:lütfen bakınız...
Explanation:
Hemen cevap verdi, fakat şurada ya da burada öğrendiği sıkı bir sağ kroşe ya da döner tekme gibi beklenen vuruşlardan birisi ile değil, aksine, cumartesi gecesi kafayı çekmiş ve kontrolsüz sert bir sarhoşun vereceği cinsten bir tepki ile adamın tam yüzünün ortasına kafayı yapıştırdı.
Selected response from:

ozan karakış
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lütfen bakınız...
ozan karakış
5iyi bir sağ yumruk
Taner Göde


Discussion entries: 4





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
iyi bir sağ yumruk


Explanation:
A good right hook = İyi bir sağ yumruk

Sağdan iyi bir yumruk yemiş.

A hook is a punch in boxing. It involves the turning of the core muscles and back, swinging the arm, which is bent at an angle near or at 90 degrees, into the opponent. A hook is usually aimed at the side of the head, but it can also be used for body shots, especially the liver.
en.wikipedia.org/wiki/Hook (boxing)

Roundhouse kick de döndükten sonra havada ayakla/bacakla atılan darbe, vuruş.

Roundhouse kick - Wikipedia, the free encyclopedia
A roundhouse kick (also known as a round kick or turning kick) is a kick in which the attacker swings his or her leg around in a semicircular motion, ...
en.wikipedia.org/wiki/Roundhouse_kick


--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2007-10-27 08:28:36 GMT)
--------------------------------------------------

Ama bunun acısını çıkarttığında hiçbir şey bir sağ yumruk ya da havada dönen ayak tekmesinden veya bir zamanlar bir başkasından öğrendiği zarif hareketlerden başka hiçbir şey söz konusu olmazdı - bu da dışarıda sarhoş olduğu bir Cumartesi gecesinde sert bir adamın öylesine ağzından çıkıveren acımasız cevabıydı, ve adamın da suratının ortasına bir kafa atmıştı!

Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Doğru. Yalnız cümlemin çevirisi darmadağın durumda. Nedense işin içinden çıkamadım.

Asker: Soruyu English ksımına da sordum. İlk başka sizin gibi düşünmüştüm ama şöyle bir sonuç çıktı (instead ifadesi yüzünden) Bunun acısını çıkartmak için hiçbir şey iyi bir sağ kroşeden, döner tekmeden veya bir zamanlar öğrendiği zarif hareketlerden daha etkili olmazdı, ne var ki yaptığı Cumartesi gecesi sokakta gezen sarhoş birinin otomatik tepkisinden öteye geçmemiş, adamın suratına kafa atmıştı... ne dersiniz?


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lütfen bakınız...


Explanation:
Hemen cevap verdi, fakat şurada ya da burada öğrendiği sıkı bir sağ kroşe ya da döner tekme gibi beklenen vuruşlardan birisi ile değil, aksine, cumartesi gecesi kafayı çekmiş ve kontrolsüz sert bir sarhoşun vereceği cinsten bir tepki ile adamın tam yüzünün ortasına kafayı yapıştırdı.

ozan karakış
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: mantıklı oldu. teşekkür ederim.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hakan Sahin
11 hrs
  -> sağolun