KudoZ home » English to Turkish » Poetry & Literature

Fleet Week

Turkish translation: donanma/filo haftasi


14:41 Mar 5, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: Fleet Week
cümlede, "It was Fleet Week of 1986, the US had just bombed Libia..." diye geçiyor. konuşan kişi New York'ta yaşıyor
dalg?c
Turkish translation:donanma/filo haftasi
Explanation:
fleet donanma İş Dünyası Bildir!
fleet filo İş Dünyası Bildir!
fleet ok hızıyla gitmek İş Dünyası Bildir!
fleet kayıp gitmek İş Dünyası Bildir!
fleet (deniz) pozisyon değiştirmek İş Dünyası Bildir!

Kelime

Selected response from:

shenay kharatekin
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3filo haftasısevinc altincekic
5 +1donanma/filo haftasishenay kharatekin


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
fleet week
filo haftası


Explanation:
Amerika'da denize komşu olan neredeyse bütün şehirlerde kutlanan bir olay...



    Reference: http://www.pier39.com/entertainment/entertainment.cfm/event/...
sevinc altincekic
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  senin
1 day17 hrs

neutral  Nezih Doğu: Donanma Haftası olmasın Sevinç?
2 days7 hrs
  -> olabilir tabi, ama navy week, maritime week diye kavramlar da var...

agree  shenay kharatekin
2 days22 hrs

agree  Selcuk Akyuz: bence de donanma haftası daha uygun
3 days4 hrs

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
donanma/filo haftasi


Explanation:
fleet donanma İş Dünyası Bildir!
fleet filo İş Dünyası Bildir!
fleet ok hızıyla gitmek İş Dünyası Bildir!
fleet kayıp gitmek İş Dünyası Bildir!
fleet (deniz) pozisyon değiştirmek İş Dünyası Bildir!

Kelime




    Reference: http://www.senayidali.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nezih Doğu: BRAVO!
3 days9 hrs