KudoZ home » English to Turkish » Poetry & Literature

quadruple Scotch

Turkish translation: iki duble


14:16 Feb 21, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: quadruple Scotch
amcalar çifte duble Skoç manasında "quapruple Scotch" içiyorlar, lakin Türkçe'de bunu nasıl ifade etmek gerekir?
dalg?c
Turkish translation:iki duble
Explanation:
quadruple dört kat anlamına geliyor. Duble iki kat anzlamına geldiğine göre iki duble demek uygundur sanırım
Selected response from:

Yesilyurt
Turkey
Grading comment
tşk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2dört tekAdil Sönmez
5Domuz sıkısısmyrna
5iki dubleYesilyurt
1büyük dublexxxdogank


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
quadruple scotch
büyük duble


Explanation:
şeklinde ifade edilebilir

xxxdogank
PRO pts in category: 8

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
iki duble


Explanation:
quadruple dört kat anlamına geliyor. Duble iki kat anzlamına geldiğine göre iki duble demek uygundur sanırım

Yesilyurt
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 7
Grading comment
tşk

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
quadruple scotch
dört tek


Explanation:
x

Adil Sönmez
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan
3 hrs
  -> Sağol. Ben dubleciyim,

agree  Guetta
9 days
  -> Sağol

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
quadruple scotch
Domuz sıkısı


Explanation:
domuz sıkısı rakı olurda scotch viski olmaz mı? Yarasın!:))

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 6 hrs 1 min (2005-02-22 20:18:05 GMT)
--------------------------------------------------

tepeleme rakıda bu deyim halk dilinde çok kullanılır ( benim gibi akşamcılar halk oluyor tabi):)).Çifte duble miktarına eşittir.Çok az su koyulur. Peynirle de iyi gider.

smyrna
PRO pts in category: 22