KudoZ home » English to Turkish » Poetry & Literature

coat sweater

Turkish translation: hırka


12:06 Feb 22, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: coat sweater
cümle şöyle:
"She handed him boxes, each of which contained a sweater - one a coat sweater, one blue and red, and the third a tennis sweater."
Bu "coat sweater" bir erkeğe alınıyor, kadınların coat sweater'ları netteki örneklerden baktığım kadarıyla - ve türkçeleri her ne ise - uzunca şeyler ve erkeklere uymayacak kadar 'feminen'
bu durumda bir erkeğin "coat sweater"ı ne ola ve bunlara ne denile?
dalg?c
Turkish translation:hırka
Explanation:
en geniş anlamıyla hırka demek yeterli, tennis sweater de normal süeter olmalı
Selected response from:

xxxdogank
Grading comment
tşk,
tennis sweater dediği şey aslında spor türü bir süveter oluyor ve benim hatırladığım kadarıyla genelde V yakalıdırlar
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +6hırkaxxxdogank
5Coat sweater’in ne olduğu aşağıdaki adreste, resimleri ile gösterilmiş olup,Adil Sönmez
4pardösü
Serkan Doğan


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +6
hırka


Explanation:
en geniş anlamıyla hırka demek yeterli, tennis sweater de normal süeter olmalı

xxxdogank
PRO pts in category: 8
Grading comment
tşk,
tennis sweater dediği şey aslında spor türü bir süveter oluyor ve benim hatırladığım kadarıyla genelde V yakalıdırlar

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
34 mins

agree  ada-y
3 hrs

agree  smyrna
5 hrs

agree  xxxatb
9 hrs

agree  shenay kharatekin
1 day4 hrs

agree  azize
1 day18 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pardösü


Explanation:
olsa gerek

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Coat sweater’in ne olduğu aşağıdaki adreste, resimleri ile gösterilmiş olup,


Explanation:
hırka, pardesü değildir:

http://www.shopping.com/xGS-Coat_Sweaters~NS-1~linkin_id-305...

İsmini, bayanlardan rica ediyorum.

Ayrıca, Internette aşağıdaki isimlerle geçmektedir:

coat sweater Women's Sweaters/Vests (47)

• coat sweater Women's Outerwear (15)

• coat sweater Men's Sweaters/Vests (8)

• coat sweater Kids' Sweaters (3)

• coat sweater Men's Shirts (4)

• coat sweater Kids' Outerwear (1)

• coat sweater Men's Suits/Sportcoats (1)

• coat sweater Craft Supplies (4)

• coat sweater Automotive Accessories (1)

• coat sweater Women's Pants (1)




Adil Sönmez
PRO pts in category: 4