KudoZ home » English to Turkish » Sports / Fitness / Recreation

podium ceremony

Turkish translation: Podyum Töreni


14:21 Jul 20, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: podium ceremony
Formula 1 yarışlarında sözü geçen 'podium ceremony' ve 'podium positions' terimlerinin bu sporda türkçedeki karşılığını biliyor musunuz? çok teşekkürler
ilayda
Turkish translation:Podyum Töreni
Explanation:
E tabi ödül töreni ama bizde zaten var- Podyumu kullanmışlar
F1 Racing Türkiye
... Podyum töreni ve elektronik basın toplantısını FIA organize ediyor. FOM
ise uluslararası televizyon röportajlarını düzenliyor. ...
www.f1racingturkiye.com/ default.aspx?KonuID=32&Editor=1 - 66k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

TURKIYEF1 // eTAP MOTORSPORTS NETWORK \\
... Biz Bahreyn'de kazananlar için geleneksel bir tören hazırladık. Kazanan
pilotlara alkolsüz bir içki ile podyum töreni yapacağız. ...
www.turkiyef1.com/news_full. asp?id=2193&r=22.04.2004+02%3A14%3A46 - 44k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

GSGM
2 sayı hakemi ise, hakem masalarının sonunda ve podyum amiri, yakın olacak ...
Madde 20 - Yarışmalarda dereceye giren sporcuların ödül töreni şu şekildedir: ...


Motorsporlari.net - Ralli, Formula1, Otomobil
F1: McLaren-Ford: 3 yarış, Japonya Gp'sinde 3. (ilk podyum), 4 puan, Pilotlar
Şampiyonasında 15. 1994 F1: McLaren-Peugeot: Belçika'da 2., San Marino, ...
www.motorsporlari.net/formula1/f1pilot.asp?pilotlarID=2 - 16k - Önbellek - Benzer sayfalar

PadokF1.com - Renault ABD'de Podyum Bekliyor
PadokF1.com - Türkiye'nin En İyi Formula 1 Portalı.
www.padokf1.com/haber/10359 - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar

TURKIYEF1 2005 // Türkiye F1 Medya Merkezi \\
4 yıllık F1 serüvenlerinin ardından ilk podyum başarılarını alan Toyota, harcadıkları
paraların karşılığını alacaklar gibi. İki sezon önce takıma dahil ...
www.turkiyef1.com/articlefull. asp?id=150&r=17.07.2005+01%3A24%3A18 - 50k - Önbellek - Benzer sayfalar

F1’in 2003 Sezon Karnesi
F1’ e başladığı 1991 sezonundan beri F1’ in gündemine imza atmayı başaran Schumi
için rekor kırmak ... lük olmak üzere toplam 48 podyum zaferi içermektedir. ...
www.ntvmsnbc.com/news/242228.asp - 94k - Önbellek - Benzer sayfalar

F1 hız kesmeden sürüyor
konulu yazılar yeralıyordu F1 köşelerinde. 2002’de Ferrari ve Michael Schumacher’in
kurduğu ... yakaladığı podyum serisini geçen yıl da sürdüren ve Ferrari ...
www.ntvmsnbc.com/news/230763.asp - 27k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.ntvmsnbc.com alanından daha fazla sonuç ]

Fransa Grand Prix i, F1 Turkey Forum
Kuvvetli rüzgarlarıyla ünlü olan Silverstone pisti hakkında Renault F1 Team in
İşletme Şefi Denis CHEVRIER ... Onların dışında podyum olursa süpriz olur. ...
www.f1turkey.com/forum/forum_goster. asp?forumname=1386&forumcat=seasonraces - 40k - Önbellek - Benzer sayfalar

Michael Schumacher F1 pilot detayları, Formula 1 pilotu Michael ...
F1 TURKEY Türkiye'nin Formula 1 Sitesi, Formula 1 Linkleri F1 web siteleri Ferrari
... Ferrari ve Schumi'ye tepkilerini podyum seramonisinde gösterdiler. ...
www.f1turkey.com/f1teams/pilotdetail.asp?pilot=2 - 27k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.f1turkey.com alanından daha fazla sonuç ]

SPOR3.COM // Türkiye'nin Spor Sitesi
Podyum :, 136. İlk yarışı :, 1991 Belçika. En iyi derecesi :, 1. Takımı :, Ferrari
... F1 Jordan&Benetton 4 puanla 13 1992 F1 Benetton 53 puanla 3 ...
www.spor3.com/formula/page.asp?p=pilot&ID=1 - 83k - Önbellek - Benzer sayfalar

MİLLİYET İNTERNET - OTOMOBİL
Jaguar'ı satın alan Red Bull'un mevcut Cosworth motoruyla F1'de kanatlanmasını
... Podyum Sayısı. 1.M.Schumacher, 137. 2.A.Prost, 106. 3.A.Senna, 80 ...
www.milliyet.com.tr/content/otomobil/oto023/oto61.html - 39k - Önbellek - Benzer sayfalar

İstatistik >> Podyum >> Pilotlar
f1turk.com - Türkçe Içerikli Güncel Formula1 Siteniz.
www.f1turk.com/cache/O10004/O6001O7.Asp?r= - 22k - Önbellek - Benzer sayfalar



--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 37 mins (2005-07-20 20:59:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Diğer arkadaş sanırım Pozisyonla ilgili bir yanıt vermiş o olabilir zira Googleda da çok sayıda var

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 38 mins (2005-07-20 21:00:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Yani diğer sorduğunuz soruyu kastettim ona da agree demiştim zaten
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
tesekkurler cok yardimci oldu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2madalya/kupa törenidewey
5Podyum Töreni
1964


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
madalya/kupa töreni


Explanation:
formula yarışlarında kupa veriliyor?

dewey
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
9 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Serkan Doğan
20 mins
  -> Teşekkür ederim.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Podyum Töreni


Explanation:
E tabi ödül töreni ama bizde zaten var- Podyumu kullanmışlar
F1 Racing Türkiye
... Podyum töreni ve elektronik basın toplantısını FIA organize ediyor. FOM
ise uluslararası televizyon röportajlarını düzenliyor. ...
www.f1racingturkiye.com/ default.aspx?KonuID=32&Editor=1 - 66k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

TURKIYEF1 // eTAP MOTORSPORTS NETWORK \\
... Biz Bahreyn'de kazananlar için geleneksel bir tören hazırladık. Kazanan
pilotlara alkolsüz bir içki ile podyum töreni yapacağız. ...
www.turkiyef1.com/news_full. asp?id=2193&r=22.04.2004+02%3A14%3A46 - 44k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

GSGM
2 sayı hakemi ise, hakem masalarının sonunda ve podyum amiri, yakın olacak ...
Madde 20 - Yarışmalarda dereceye giren sporcuların ödül töreni şu şekildedir: ...


Motorsporlari.net - Ralli, Formula1, Otomobil
F1: McLaren-Ford: 3 yarış, Japonya Gp'sinde 3. (ilk podyum), 4 puan, Pilotlar
Şampiyonasında 15. 1994 F1: McLaren-Peugeot: Belçika'da 2., San Marino, ...
www.motorsporlari.net/formula1/f1pilot.asp?pilotlarID=2 - 16k - Önbellek - Benzer sayfalar

PadokF1.com - Renault ABD'de Podyum Bekliyor
PadokF1.com - Türkiye'nin En İyi Formula 1 Portalı.
www.padokf1.com/haber/10359 - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar

TURKIYEF1 2005 // Türkiye F1 Medya Merkezi \\
4 yıllık F1 serüvenlerinin ardından ilk podyum başarılarını alan Toyota, harcadıkları
paraların karşılığını alacaklar gibi. İki sezon önce takıma dahil ...
www.turkiyef1.com/articlefull. asp?id=150&r=17.07.2005+01%3A24%3A18 - 50k - Önbellek - Benzer sayfalar

F1’in 2003 Sezon Karnesi
F1’ e başladığı 1991 sezonundan beri F1’ in gündemine imza atmayı başaran Schumi
için rekor kırmak ... lük olmak üzere toplam 48 podyum zaferi içermektedir. ...
www.ntvmsnbc.com/news/242228.asp - 94k - Önbellek - Benzer sayfalar

F1 hız kesmeden sürüyor
konulu yazılar yeralıyordu F1 köşelerinde. 2002’de Ferrari ve Michael Schumacher’in
kurduğu ... yakaladığı podyum serisini geçen yıl da sürdüren ve Ferrari ...
www.ntvmsnbc.com/news/230763.asp - 27k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.ntvmsnbc.com alanından daha fazla sonuç ]

Fransa Grand Prix i, F1 Turkey Forum
Kuvvetli rüzgarlarıyla ünlü olan Silverstone pisti hakkında Renault F1 Team in
İşletme Şefi Denis CHEVRIER ... Onların dışında podyum olursa süpriz olur. ...
www.f1turkey.com/forum/forum_goster. asp?forumname=1386&forumcat=seasonraces - 40k - Önbellek - Benzer sayfalar

Michael Schumacher F1 pilot detayları, Formula 1 pilotu Michael ...
F1 TURKEY Türkiye'nin Formula 1 Sitesi, Formula 1 Linkleri F1 web siteleri Ferrari
... Ferrari ve Schumi'ye tepkilerini podyum seramonisinde gösterdiler. ...
www.f1turkey.com/f1teams/pilotdetail.asp?pilot=2 - 27k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.f1turkey.com alanından daha fazla sonuç ]

SPOR3.COM // Türkiye'nin Spor Sitesi
Podyum :, 136. İlk yarışı :, 1991 Belçika. En iyi derecesi :, 1. Takımı :, Ferrari
... F1 Jordan&Benetton 4 puanla 13 1992 F1 Benetton 53 puanla 3 ...
www.spor3.com/formula/page.asp?p=pilot&ID=1 - 83k - Önbellek - Benzer sayfalar

MİLLİYET İNTERNET - OTOMOBİL
Jaguar'ı satın alan Red Bull'un mevcut Cosworth motoruyla F1'de kanatlanmasını
... Podyum Sayısı. 1.M.Schumacher, 137. 2.A.Prost, 106. 3.A.Senna, 80 ...
www.milliyet.com.tr/content/otomobil/oto023/oto61.html - 39k - Önbellek - Benzer sayfalar

İstatistik >> Podyum >> Pilotlar
f1turk.com - Türkçe Içerikli Güncel Formula1 Siteniz.
www.f1turk.com/cache/O10004/O6001O7.Asp?r= - 22k - Önbellek - Benzer sayfalar



--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 37 mins (2005-07-20 20:59:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Diğer arkadaş sanırım Pozisyonla ilgili bir yanıt vermiş o olabilir zira Googleda da çok sayıda var

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 38 mins (2005-07-20 21:00:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Yani diğer sorduğunuz soruyu kastettim ona da agree demiştim zaten

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tesekkurler cok yardimci oldu