KudoZ home » English to Turkish » Tech/Engineering

oil mist

Turkish translation: yağ sisi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oil mist
Turkish translation:yağ sisi
Entered by: 1964

20:15 Jul 14, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: oil mist
teknik, ürün güvenlik bilgileri
xxxNilgun Ozcan
yağ sisi
Explanation:
tekstilde yağ buharı veya yağ sisi olarak geçiyor
oil misting yağ sislendirme
hatta yağ sislendirme sözlükte bölümü bile geçmiş eğer istem dışı bir şeyse Murat beyin dediği gibi petrol veya yakıt isi olabilir
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
herkese teşekkürler, almancasına baktım o da Ölnebel olarak geçiyordu, herhalde yağ sisi olarak kullanılabilir. yakıt isi de olabilir.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Güvenlik konusu olduğuna göre, bence sadeceAdil Sönmez
4 +3petrol buharı
murat karahan
4 +2yağ sisi
1964
4 +1yağ / petrol / gaz / yağlı boya / sıvıyağ sisi / buğusu / pusu /dumanı / karartısı / donukluğushenay kharatekin
4yağ kaçağıselim
4ince sıvı yağ püskürtüsüMETE KUMRU


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
petrol buharı


Explanation:
petrol buharı ancak oil pekçok anlama gelebilir. Benzin de olabilir. Bağlamdan çıkartabilirsiniz.

murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 104

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
10 mins

agree  Emine Fougner
4 hrs

agree  shenay kharatekin: buğusu
253 days

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
yağ sisi


Explanation:
tekstilde yağ buharı veya yağ sisi olarak geçiyor
oil misting yağ sislendirme
hatta yağ sislendirme sözlükte bölümü bile geçmiş eğer istem dışı bir şeyse Murat beyin dediği gibi petrol veya yakıt isi olabilir

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718
Grading comment
herkese teşekkürler, almancasına baktım o da Ölnebel olarak geçiyordu, herhalde yağ sisi olarak kullanılabilir. yakıt isi de olabilir.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  murat karahan: olabilir
8 hrs
  -> Sağolun

agree  shenay kharatekin
253 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ince sıvı yağ püskürtüsü


Explanation:
"sıvı yağ püskürtüsü" de olabilir.

METE KUMRU
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
yağ / petrol / gaz / yağlı boya / sıvıyağ sisi / buğusu / pusu /dumanı / karartısı / donukluğu


Explanation:
Bu kelimelerden mutlaka uygun bir biçimde eşleştirebilirsiniz. Konunun ne olduğunu tam olarak biliyorum çünkü. Size ancak fikir verebilirim.


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
9 hrs
  -> tşk ederim

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Güvenlik konusu olduğuna göre, bence sadece


Explanation:
"petrol buharı"

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
5 hrs

agree  shenay kharatekin
253 days

3 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yağ kaçağı


Explanation:
silindir-piston sistemlerinde (araba motorları gibi) yağ kaçırma manasında kullanılabilir.eğer düz bir sistemden örneğin bir contadan kaçak olursa "oil leakage" kullanılır.

selim