KudoZ home » English to Turkish » Telecom(munications)

may order at its own cost the support of

Turkish translation: X, masrafını karşılamak suretiyle, Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.


07:43 Aug 7, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: may order at its own cost the support of
X may order at its own cost the support of Y for this additional testing.
K.K.Unal
Turkey
Turkish translation:X, masrafını karşılamak suretiyle, Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.
Explanation:
X, masrafını karşılamak suretiyle, Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2006-08-07 07:50:43 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon, acele ile gönderdiğim için cümle eksik kalmış:

X, masrafını karşılamak suretiyle, bu ilave test çalışmasında Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.
Selected response from:

DehaTranslation
Grading comment
tesekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3X, masrafını karşılamak suretiyle, Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.
DehaTranslation
4 +3X, bu ilave test için, masrafını karşılamak kaydıyla Y'den destek talep edebilirMine Somyurek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
X, masrafını karşılamak suretiyle, Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.


Explanation:
X, masrafını karşılamak suretiyle, Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2006-08-07 07:50:43 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon, acele ile gönderdiğim için cümle eksik kalmış:

X, masrafını karşılamak suretiyle, bu ilave test çalışmasında Y'nin desteğini almak üzere talepte bulunabilir.

DehaTranslation
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tesekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balaban Cerit: // zaten cümlenin tümünü çevirmek ille de gerekmiyor sanırım, sonradan ilave ettiğiniz o bölüm yerine ... da konulabilirdi.
2 mins

agree  Yasemin Açıkgün
36 mins

agree  Kenan Atalay
21 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
X, bu ilave test için, masrafını karşılamak kaydıyla Y'den destek talep edebilir


Explanation:
-

Mine Somyurek
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yasemin Açıkgün
31 mins

agree  Alev Ellington
11 hrs

agree  Serkan Doğan
2 days5 hrs