KudoZ home » English to Turkish » Telecom(munications)

inter-clock

Turkish translation: sistem saati


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inter-clock
Turkish translation:sistem saati
Entered by: Dilek Senurkmez-Wollnik

14:43 Feb 14, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Audio recording and transmitting
English term or phrase: inter-clock
Şu cümlede geçiyor: The transmitter needs to be jammed to resynchronize the inter-clock in the xx device when powered down, or when the battery in the unit is exhausted.

Çok teşekkürler.
Dilek Senurkmez-Wollnik
Germany
dahili saat / sistem saati / iç saat
Explanation:
Burada dahili ya da iç saat kullanılabilir.
Selected response from:

Ilhan Gadis
Turkey
Grading comment
Çok teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6dahili saat / sistem saati / iç saat
Ilhan Gadis
3tümleşik saatTURK TRANS


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
dahili saat / sistem saati / iç saat


Explanation:
Burada dahili ya da iç saat kullanılabilir.

Ilhan Gadis
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Çok teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chevirmen: sistem saati
11 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Özden Arıkan: sistem saati
4 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  ozan karakış
5 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Serkan Doğan
1 day3 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Taner Göde: Hayır, "sistem saati" başka birşey. Dahili saat doğrudur. "Kapatıldığında veya ünitedeki pil boşaldığında xx cihazındaki dahili saati yeniden senkronize etmek için vericinin açılıp kapatılması gerekir."
1 day6 hrs
  -> Teşekkür ederim. Dahili saat / iç saat dendiğinde ben sistemin içindeki entegre saati anlıyorum yani donanım bazlı bir anlamı var. Sistem saati ise bunun işletim sistemi üzerindeki hali/gösterimi bu durumda ise yazılım + donanım bazlı bir anlam hakim.

agree  Gannush
1 day7 hrs
  -> Teşekkür ederim.

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tümleşik saat


Explanation:
burda göründüğü kadarıyla bir entegre sistemden bahsediliyor. Bu nedenle tümleşik saat kullanılabilir.

TURK TRANS
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish