KudoZ home » English to Turkish » Textiles / Clothing / Fashion

If u dont have good news u can tell me but if u dont i dont want to know

Turkish translation: kötü haberin varsa bana söyliyebilirsin fakat söylemezsen bilmek istemiyorum


07:29 Jun 3, 2002
English to Turkish translations [Non-PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / fashion
English term or phrase: If u dont have good news u can tell me but if u dont i dont want to know
multumesc
xstarxx
Turkish translation:kötü haberin varsa bana söyliyebilirsin fakat söylemezsen bilmek istemiyorum
Explanation:
I take the sense to be..if you have bad news etc...
If the sense is truly... if you don't have good news... you could begin with iyi haber olmayınca
Selected response from:

wandadorff
Grading comment
Thanks hope this will help me
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Eğer iyi haberlerin yoksa, bana anlatabilirsin fakat istemezsen bilmek istememshenay kharatekin
4Mustafa Yuksel'eGaye Terzioglu-Booth
4iyi haberlerin(iz) yoksa bana soyleyebilirsin(iz) aksi halde bilmek istemiyorumMustafa Yuksel
2kötü haberin varsa bana söyliyebilirsin fakat söylemezsen bilmek istemiyorumwandadorff


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kötü haberin varsa bana söyliyebilirsin fakat söylemezsen bilmek istemiyorum


Explanation:
I take the sense to be..if you have bad news etc...
If the sense is truly... if you don't have good news... you could begin with iyi haber olmayınca

wandadorff
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
Grading comment
Thanks hope this will help me

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gaye Terzioglu-Booth: the first suggestion does not seem to be correct. Kotu haberin varsa bana soyleyebilirsin ama yoksa bilmesem de olur, ya da bilmek istemiyorum daha dogru bence.
6 hrs
  -> sağolun

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iyi haberlerin(iz) yoksa bana soyleyebilirsin(iz) aksi halde bilmek istemiyorum


Explanation:
Haberleriniz kotu is bana soyleyebilirsiniz aksi halde bilmek istemiyorum.

In England people say "No news is good news" = iyi haber haber degildir.

Mustafa Yuksel

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gaye Terzioglu-Booth: No news is good news: doesnt mean iyi haber haber degildir. Haber yoksa bu iyi haberdir yani kotu haber tez gelirden yola cikarak, hic haber yoksa bu demek ki kotu haber yok yani bu iyi haber.... iyi haber haber degildir anlatilmak istenene karsilik degil
5 hrs
  -> tesekkurler Gaye, sizin aciklamaniz dogru

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mustafa Yuksel'e


Explanation:
Pardon neutral degil Agree demek istemistim farenin azizligi :)
Ceviriye katiliyorum ancak alttaki no news good news aciklamasina katilmiyorum

Gaye Terzioglu-Booth
Australia
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

41 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Eğer iyi haberlerin yoksa, bana anlatabilirsin fakat istemezsen bilmek istemem


Explanation:
Eğer iyi haberlerin yoksa, bana anlatabilirsin fakat eğer istemiyorsan, bilmek istemem (istemiyorum)

shenay kharatekin
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish