KudoZ home » English to Turkish » Textiles / Clothing / Fashion

pillingbox

Turkish translation: kutulu boncuklaşma / boncuklanma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pillingbox
Turkish translation:kutulu boncuklaşma / boncuklanma
Entered by: Özden Arıkan

14:27 Dec 6, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion / textile
English term or phrase: pillingbox
pilling box, pilling resistance
Serkan Doğan
Turkey
Kutulu Boncuklaşma/Boncuklanma , Boncuklanma(ya) Dayanıklılığı / Direnci
Explanation:
usam
... Kumaş Eni. FİZİKSEL TESTLER: Martindale Pilling. Kutulu Boncuklaşma (Pilling Box).
Snagging ( İlmek çekme). Aşınma Mukavemeti. Kumaş Kopma Mukavemeti. ...
usam.cu.edu.tr/TekstilLab.htm - 33k - Önbellek - Benzer sayfalar

[XLS] fiyat listesi
Dosya Biçimi: Microsoft Excel 2000 - HTML sürümü
... 25,000,000. 24, Martindale Pilling. 20,000,000. 25, Kutulu Boncuklaşma (Pilling
Box). 30,000,000. 26, Snagging (İlmek Çekme). 30,000,000. 27, İplik Numarası. ...
usam.cu.edu.tr/ÜSAM%20TEST%20FİYAT%20LİSTESİ.xls - Benzer sayfalar

[XLS] Sayfa1
Dosya Biçimi: Microsoft Excel 2000 - HTML sürümü
... 12, Işık Light. ICI Boncuklanma (Kutulu) Pilling Resistance - ICI Pilling
Box. 13, ICI İlmek Çekme Snagging Resistance-ICI Method. 14, ...
www.kosgeb.gov.tr/.../Duyuru/246/ Tekstil%20Kalite%20Kontrol%20Test%20Laboratuari%20Test%20Listesi.xls - Benzer sayfalar

pilling resistance

HAKKIMIZDA
... için ışık haslığı, sürtme haslığı, ter haslığı, ütü haslığı, yıkama haslığı,
kuru temizleme haslığı, boncuklanma(pilling) ve diğer ...
www.etki.com.tr/hakkimizda2.asp - 8k - Önbellek - Benzer sayfalar
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
teşekkür ederim Tayfun Bey
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kutulu Boncuklaşma/Boncuklanma , Boncuklanma(ya) Dayanıklılığı / Direnci
1964
3Tamburlu tülerme test cihazıAzra Obalı (Akifgil)


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pilling box
Kutulu Boncuklaşma/Boncuklanma , Boncuklanma(ya) Dayanıklılığı / Direnci


Explanation:
usam
... Kumaş Eni. FİZİKSEL TESTLER: Martindale Pilling. Kutulu Boncuklaşma (Pilling Box).
Snagging ( İlmek çekme). Aşınma Mukavemeti. Kumaş Kopma Mukavemeti. ...
usam.cu.edu.tr/TekstilLab.htm - 33k - Önbellek - Benzer sayfalar

[XLS] fiyat listesi
Dosya Biçimi: Microsoft Excel 2000 - HTML sürümü
... 25,000,000. 24, Martindale Pilling. 20,000,000. 25, Kutulu Boncuklaşma (Pilling
Box). 30,000,000. 26, Snagging (İlmek Çekme). 30,000,000. 27, İplik Numarası. ...
usam.cu.edu.tr/ÜSAM%20TEST%20FİYAT%20LİSTESİ.xls - Benzer sayfalar

[XLS] Sayfa1
Dosya Biçimi: Microsoft Excel 2000 - HTML sürümü
... 12, Işık Light. ICI Boncuklanma (Kutulu) Pilling Resistance - ICI Pilling
Box. 13, ICI İlmek Çekme Snagging Resistance-ICI Method. 14, ...
www.kosgeb.gov.tr/.../Duyuru/246/ Tekstil%20Kalite%20Kontrol%20Test%20Laboratuari%20Test%20Listesi.xls - Benzer sayfalar

pilling resistance

HAKKIMIZDA
... için ışık haslığı, sürtme haslığı, ter haslığı, ütü haslığı, yıkama haslığı,
kuru temizleme haslığı, boncuklanma(pilling) ve diğer ...
www.etki.com.tr/hakkimizda2.asp - 8k - Önbellek - Benzer sayfalar


1964
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkür ederim Tayfun Bey

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tamburlu tülerme test cihazı


Explanation:
Bu test cihazları yüzeyi yumuşak kumaş/dokumalar için kullanılır şeklinde ifadelere rastladım. Havlı dokumaların tülermesinden bahsediliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2004-12-06 14:58:31 GMT)
--------------------------------------------------

Tumble her ne kadar bir kutu ise de çalışma şekli bir \"tamburu\" adlandırıyor

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2004-12-06 15:03:39 GMT)
--------------------------------------------------

pardon andrıyor..


    Reference: http://www.awta.com.au/Textiles/Publications/Product_notes/T...
Azra Obalı (Akifgil)