KudoZ home » English to Turkish » Transport / Transportation / Shipping

Proper Shipping Name

Turkish translation: Uygun Taşıma Adı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Proper Shipping Name
Turkish translation:Uygun Taşıma Adı
Entered by: Taner Göde

23:23 Jun 29, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Proper Shipping Name
Kimyasal maddelerin deniz yolu ile taşınması sırasında, BM nin standardize ettiği bir çeşit tablo var. Her kimyasal maddeye bir ad veriliyor... Bu tablonun adı imiş bu terim.. Türkçesi ne olabilir bu terimin?
Gannush
uygun taşıma adı
Explanation:
Bu terimin Türkçesi ◄ Uygun Taşıma Adı ► şeklindedir. Çok sayıda yaptığım çevirilerde bu şekilde kullanıldığını gördüm ve aşağıda da referanslarım mevcuttur.

İyi çalışmalar.


[DOC] Sida EWG KS 6181 Englisch
Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
UN 2922 Paketleme Grubu: II Uygun Taşıma Adı: Korozif sıvı, toksik, n.o.s. (5-Kloro-2-metil-2H-isothiazol-3-one ve 2-Metil-2H-isothiazol-3-one), karışım ...
www.shell.com/static/tr-tr/downloads/msds/b202.doc - Benzer sayfalar

[DOC] __SHELL TELLUS OIL
Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
ADR /RID uygun taşıma adı:, 2, 5F gerek yok Uygulanamaz Aerosol containers ... ICAO/IATA uygun taşıma adı:, 1950 2.1 Alev alan gaz ...
www.shell.com/static/tr-tr/downloads/msds/ADVANCE CHAIN.doc - Ek Sonuç - Benzer sayfalar
[www.shell.com alanından daha fazla sonuç]
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5uygun taşıma adı
Taner Göde
5kargo cinsi kod no
Salih1946


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
proper shipping name
uygun taşıma adı


Explanation:
Bu terimin Türkçesi ◄ Uygun Taşıma Adı ► şeklindedir. Çok sayıda yaptığım çevirilerde bu şekilde kullanıldığını gördüm ve aşağıda da referanslarım mevcuttur.

İyi çalışmalar.


[DOC] Sida EWG KS 6181 Englisch
Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
UN 2922 Paketleme Grubu: II Uygun Taşıma Adı: Korozif sıvı, toksik, n.o.s. (5-Kloro-2-metil-2H-isothiazol-3-one ve 2-Metil-2H-isothiazol-3-one), karışım ...
www.shell.com/static/tr-tr/downloads/msds/b202.doc - Benzer sayfalar

[DOC] __SHELL TELLUS OIL
Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
ADR /RID uygun taşıma adı:, 2, 5F gerek yok Uygulanamaz Aerosol containers ... ICAO/IATA uygun taşıma adı:, 1950 2.1 Alev alan gaz ...
www.shell.com/static/tr-tr/downloads/msds/ADVANCE CHAIN.doc - Ek Sonuç - Benzer sayfalar
[www.shell.com alanından daha fazla sonuç]



    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=%22uygun+ta%C5%9F%C4...
Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
12 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Mansour Pahlevani
1 day8 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  abdullah erol
18 days
  -> Teşekkür ederim.

agree  barisozyurt: sagolun
179 days
  -> Teşekkürler Sn. Özyurt.

agree  serdar_000: uygun taşımacılık ismi
1207 days

537 days   confidence: Answerer confidence 5/5
proper shipping name
kargo cinsi kod no


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16