KudoZ home » English to Ukrainian » Advertising / Public Relations

walking poster

Ukrainian translation: ходяча реклама


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:walking poster
Ukrainian translation:ходяча реклама
Entered by: Ol_Besh

19:31 Mar 27, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Реклама
English term or phrase: walking poster
переклад інтернет-сторінки рекламної агенції. Серед послуг, які пропонуються клієнтам - так звані "walking poster", "rolling poster", "flying poster" тощо. "walking poster" - це юнак чи дівчина, що носить на спині напівциліндричну конструкцію, на зворотньому боку якої розміщена реклама. І щось я не можу підібрати переклад, що пасував би. Сподіваюсь на Вашу допомогу. Дякую!
Nadiya Kyrylenko
Germany
ходяча реклама
Explanation:
Agapit 4В к╕нематографах демонструвався безплатно ф╕льм про боротьбу з туберкульозом, використовувалась ╕ ходяча реклама ≈ юнаки з'являлись у людних м╕сцях з ...
www.histomed.kiev.ua/agapit/ag4/ag04-53u.html - 12k - Кеш - Подібні сторінки

ЯК ЗАРОБИТИ ПІД ЧАС КАНІКУЛ?. Лариса НІКОНОВА. Дзеркало Тижня On ...У їхні обов’язки зазвичай входить роздача листівок та проспектів на вулицях або «ходяча реклама». Декому щастить улаштуватися в офіс. ...
www.zn.kiev.ua/nn/show/551/50349/ - 12k - Кеш - Подібні сторінки
Selected response from:

Ol_Besh
Grading comment
Щиро дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ходяча реклама
Ol_Besh
4 +1людина сендвіч
Myron Netchypor
4жива реклама
Anna Makhorkina
3мобільна афіша
Olga Dyakova


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ходяча реклама


Explanation:
Agapit 4В к╕нематографах демонструвався безплатно ф╕льм про боротьбу з туберкульозом, використовувалась ╕ ходяча реклама ≈ юнаки з'являлись у людних м╕сцях з ...
www.histomed.kiev.ua/agapit/ag4/ag04-53u.html - 12k - Кеш - Подібні сторінки

ЯК ЗАРОБИТИ ПІД ЧАС КАНІКУЛ?. Лариса НІКОНОВА. Дзеркало Тижня On ...У їхні обов’язки зазвичай входить роздача листівок та проспектів на вулицях або «ходяча реклама». Декому щастить улаштуватися в офіс. ...
www.zn.kiev.ua/nn/show/551/50349/ - 12k - Кеш - Подібні сторінки


Ol_Besh
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Щиро дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mk_lab
2 mins
  -> Дякую!

agree  abc def
1 hr
  -> Дякую!

agree  Olga Dyakova
2 hrs
  -> Дякую!

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
жива реклама


Explanation:
як варіант

Anna Makhorkina
United States
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
людина сендвіч


Explanation:
Саме так називають людей, які носять на собі рекламні щити.



--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2007-03-27 20:15:52 GMT)
--------------------------------------------------

Список возможных акций:Человек-сэндвич, «двойной бутерброд», носящий два рекламных щита-плаката на спине и на груди, который стоит на определенном месте или ходит по определенному ...
m-group.su/catalog/one-3.html - 14k




Журнал "ВЫВЕСКИ Реклама Outdoor"К примеру, листовки, которые будет раздавать у метро девушка (если магазин расположен вблизи станции) или «человек-сэндвич» - с вывесками на груди и спине. ...
www.signweb.ru/bd.phtml?n=6 - 15k

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2007-03-27 20:16:45 GMT)
--------------------------------------------------

Словарь маркетинга и рекламыСэндвич-мен (человек-сэндвич) — средство наружной рекламы; человек, который за определенную плату носит на спине и груди рекламные плакаты и раздает ...
audit.iatp.by/aduc/economist/slovar.htm - 53k

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2007-03-27 20:18:00 GMT)
--------------------------------------------------

ЭНЦИКЛОПЕДИЧЕСКИЙ СЛОВАРЬ PR И РЕКЛАМЫСэндвичмен – человек-сэндвич, «двойной бутерброд», носящий два рекламных щита- плаката на спине и на груди, который стоит на определенном месте или ходит по ...
www.franklang.ru/Sl_I.htm

Myron Netchypor
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat: Кроликом на Блюхера...
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
мобільна афіша


Explanation:
з урахуванням пояснення :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-27 21:54:27 GMT)
--------------------------------------------------

Тоді, дійсно, як запропонував Ol_Besh, "ходяча реклама/афіша" :)
Або все разом "мобільна ходяча афіша/реклама"

Olga Dyakova
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
Notes to answerer
Asker: цікава відповідь, але аґенція пропонує також rolling poster, тобто такіж самі афіши, але на юнаках, що катаються на роликах...