KudoZ home » English to Ukrainian » Agriculture

labelling thresholds represent ceilings

Ukrainian translation: див.


18:10 Sep 6, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Agriculture / Organic agriculture
English term or phrase: labelling thresholds represent ceilings
Шановні колеги, у преамбулі документу стосовно органічного виробництва є наступний пункт:

The aim is to have the lowest posible presence of GMOs in organic products. The existing labelling thresholds represent ceilings which are exclusively linked to the adventitious and technically unavoidable presence of GMOs.

прошу допомогти сформулювати друге речення. Мій варіант передає суть, як я її зрозуміла, і звучить наступним чином:

"Допускається маркування продукту як органічного, якщо вміст ГМО, пов’язаний виключно з їх випадковою та технічно неминучою присутністю, не перевищує максимально допустимого".

Намагаюся сформулювати точніше, ближче до оригіналу, але заплуталася у порогах та стелях :-) Допоможіть, будь ласка!
Natalie Lyssova
Ukrainian translation:див.
Explanation:
Існуючі граничні рівні наявності ГМО для маркування харчових продуктів відображають виключно максимально допустимі рівні їхньої випадкової і технічно неминучої присутності в продуктах

[DOC] Комісія з питань оподаткувань та митної політикиФормат файла: Microsoft Word - В виде HTML
... Привести у відповідність до вимог Директиви ЄС від 22.09.03. № 1829/2003 граничний рівень наявності ГМО для маркування харчових продуктів. ...
www.rnat.org.ua/files/Комісія з питань оподаткувань та митн... -

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2008-09-06 19:08:42 GMT)
--------------------------------------------------

можна замінити "виключно" на "лише"

Selected response from:

Serhiy Tkachuk
Ukraine
Grading comment
Дуже дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4див.
Serhiy Tkachuk
4Див. нижче:
Ol_Besh


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Див. нижче:


Explanation:
Існуюча система маркування граничного являє собою максимально припустимі кількості ҐМО, пов'язані виключно з їх випадковою (АБО Й ненавмисною!) та технічно неминучою присутністю.

Це в мене такий дослівний варіант вийшов. Може, шановні колеги допоможуть його "причесати".

--------------------------------------------------
Note added at 17 Min. (2008-09-06 18:27:29 GMT)
--------------------------------------------------

Існуюча система маркування граничного ВМІСТУ являє собою максимально припустимі кількості ҐМО, пов'язані виключно з їх випадковою (АБО Й ненавмисною!) та технічно неминучою присутністю.

Перепрошую...


--------------------------------------------------
Note added at 17 Min. (2008-09-06 18:28:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ось пара посилань:

Міністерство економіки України... які стосуються маркування харчових продуктів з метою нанесення ... сульфату амонію з невеликим вмістом нітрату кальцію та встановлення граничного вмісту ...
www.me.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=119671&cat_... - 123k - Кеш - Подібні сторінки
[PDF] Міністерство охорони здоров’я УкраїниФормат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у форматі HTML
Випробування лікарських засобів на чистоту та граничний вміст домішок. .... зберігання, маркування. Техніка безпеки рід час роботи з ним. ...
www.pharm.kharkiv.edu/files/Прогр. фах. ісп. мол.спец.ТФП.2... - Подібні сторінки
WTO National Enquiry Point and Information Processing Centre ...Продукція: гриби, риба, приватні стандарти, маркування харчових .... з невеликим вмістом нітрату кальцію та встановлення граничного вмісту йоду в добривах. ...
nepu.com.ua/ua/publication/content/615.htm - 29k - Кеш - Подібні сторінки



Ol_Besh
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
див.


Explanation:
Існуючі граничні рівні наявності ГМО для маркування харчових продуктів відображають виключно максимально допустимі рівні їхньої випадкової і технічно неминучої присутності в продуктах

[DOC] Комісія з питань оподаткувань та митної політикиФормат файла: Microsoft Word - В виде HTML
... Привести у відповідність до вимог Директиви ЄС від 22.09.03. № 1829/2003 граничний рівень наявності ГМО для маркування харчових продуктів. ...
www.rnat.org.ua/files/Комісія з питань оподаткувань та митн... -

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2008-09-06 19:08:42 GMT)
--------------------------------------------------

можна замінити "виключно" на "лише"



Serhiy Tkachuk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дуже дякую!