KudoZ home » English to Ukrainian » Archaeology

fossil record

Ukrainian translation: викопні знахідки


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fossil record
Ukrainian translation:викопні знахідки
Entered by: Sofiya Skachko

16:52 Jun 23, 2004
English to Ukrainian translations [PRO]
Science - Archaeology
English term or phrase: fossil record
used in the article on creation theory to refer to a long period over which supposedly organisms developed
Sofiya Skachko
United Kingdom
ископаемые находки
Explanation:
или ископаемые остатки - по контексту

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-06-23 17:05:16 GMT)
--------------------------------------------------

Это не период. Речь об ископаемых свидетельствах, подтверждающих существование древних или предковых форм современных организмов (если все это говорится в рамках креационизма)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-06-23 17:06:27 GMT)
--------------------------------------------------

Дайте хоть какой-то конкретный контекст, чтобы можно было точно сформулировать.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2004-06-23 18:02:01 GMT)
--------------------------------------------------

Зважаючи на попереднє запитання, я б так сформулювала:

що відповідають \"періодам\" в уніформістській моделі походження, які виділяють за викопними знахідками.

Або \"які прослідковуються за викопними знахідками\" - але це вже більш \"про-еволюціоністське\" формулювання.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 5 hrs 45 mins (2004-06-24 22:38:05 GMT)
--------------------------------------------------

або (і це, мабуть, звучить краще): за палеонтологічними даними (палеонтологія - наука, що вивчає органічний світ минулого за викопними знахідками)
Selected response from:

Marina Aleyeva
Ukraine
Grading comment
Thank you for a thorough analysis and help
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ископаемые находки
Marina Aleyeva
5викопні решткиodaj
4опис викопних знахідок
Ann Nosova


Discussion entries: 1





  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
викопні рештки


Explanation:
-

odaj
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ann Nosova: це ж не обов"язково рештки
2 days20 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ископаемые находки


Explanation:
или ископаемые остатки - по контексту

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-06-23 17:05:16 GMT)
--------------------------------------------------

Это не период. Речь об ископаемых свидетельствах, подтверждающих существование древних или предковых форм современных организмов (если все это говорится в рамках креационизма)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-06-23 17:06:27 GMT)
--------------------------------------------------

Дайте хоть какой-то конкретный контекст, чтобы можно было точно сформулировать.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2004-06-23 18:02:01 GMT)
--------------------------------------------------

Зважаючи на попереднє запитання, я б так сформулювала:

що відповідають \"періодам\" в уніформістській моделі походження, які виділяють за викопними знахідками.

Або \"які прослідковуються за викопними знахідками\" - але це вже більш \"про-еволюціоністське\" формулювання.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 5 hrs 45 mins (2004-06-24 22:38:05 GMT)
--------------------------------------------------

або (і це, мабуть, звучить краще): за палеонтологічними даними (палеонтологія - наука, що вивчає органічний світ минулого за викопними знахідками)

Marina Aleyeva
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you for a thorough analysis and help

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kateryna Osokine: а українською :)?
12 mins

agree  Ol_Besh: викопні знахідки
3 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
опис викопних знахідок


Explanation:
Випадково сьогодні була в Museum Nature Science, MS.Там практично під кожним екземпляром слово fossil,є визначення:
fossil- remains of plants and animals that lived in previous geologic ages, offer///Таким чином, це слово можна було б вжити без record. Але якщо запропоновано для перекладу таке словосполучення, мені здається, треба зазначити, що йдеться про
"опис(протокол,довідкa,дані)" викопних знахідок, тобто письмові довідки про знахідки.

Ann Nosova
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian