KudoZ home » English to Ukrainian » Art/Literary

to dream about something or someone

Ukrainian translation: Я марив про тебе в останню ніч.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: I dreamed about you the other night
Ukrainian translation:Я марив про тебе в останню ніч.
Entered by: Russ

00:34 Aug 17, 2002
English to Ukrainian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: to dream about something or someone
I dreamed about you the other night..
Russ
Мріяти...
Explanation:
Крім бачиті сни - to dream можна перекласти як мріяти. to dream about something or someone - мріяти про щось або когось.

I dreamed about you the other night.. - Я мріяв про тебе в останні ночі...
Тобто я не спав в цей час, був у повній свідомості.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-20 01:14:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Також:
Я марив про тебе в останню ніч.

to dream - бачити сни; мріяти; марити;
Одне із значень to dream - марити - тобто бачити видіння ніби у напівсні, чи то напівсвідомості. Like - be delirious.

Ну і звичайно - тебе(Вас).
Selected response from:

Nicolay
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5бачити вві сні щось або когосьLudwig Chekhovtsov
4Мріяти...
Nicolay


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
бачити вві сні щось або когось


Explanation:
Я недавно бачив тебе(Вас) уві сні...
Or:
Ти недавно насилась мені...
Ти недавно наснився мені...
Ви недавно наснились мені ...

Dare to Dream
Знов наснилась ти мені в темряві ночей
Знов шепочеш ти мені тихо лагідні слова
http://www.daretodream.kiev.ua/poetry003.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-19 00:35:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Sorry: Ти недавно насНилась мені ...

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 355

1 day12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Мріяти...


Explanation:
Крім бачиті сни - to dream можна перекласти як мріяти. to dream about something or someone - мріяти про щось або когось.

I dreamed about you the other night.. - Я мріяв про тебе в останні ночі...
Тобто я не спав в цей час, був у повній свідомості.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-20 01:14:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Також:
Я марив про тебе в останню ніч.

to dream - бачити сни; мріяти; марити;
Одне із значень to dream - марити - тобто бачити видіння ніби у напівсні, чи то напівсвідомості. Like - be delirious.

Ну і звичайно - тебе(Вас).

Nicolay
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 8