KudoZ home » English to Ukrainian » Art/Literary

sentence

Ukrainian translation: це не тільки раціонально, але й до того ж корисно


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sentence
Ukrainian translation:це не тільки раціонально, але й до того ж корисно
Entered by: xxxga5

21:00 Nov 5, 2003
English to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: sentence
It is not only reasonable, but useful too, that your evenings be devoted to amusements and pleasures. From the letters of Lord Chesterfield, Sept 12, 1749.

I am wondering if this famous phrase has ever been translated into Ukrainian?

I am greatful for all your comments and suggestions.

Svetlana
Svetlana Ball
це не тільки раціонально, але й до того ж корисно
Explanation:
5

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-05 23:05:56 (GMT)
--------------------------------------------------

це не лише раціонально, але й до того ж корисно, коли ви будете присвячувати свої вечори розвагам та забавам ...
З ЛИСТІВ ЛОРДА ЧЕСТЕРФІЛДА
Selected response from:

xxxga5
Grading comment
Dear Bohdan,

Thank you very much for your help.

Svetlana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1це не тільки раціонально, але й до того ж корисноxxxga5
5****
Myron Netchypor
3Прсвятити свої вечори розвагам та насолодою н е тільки обгрунтовано з позицій розуму, але й корис
Ann Nosova


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
це не тільки раціонально, але й до того ж корисно


Explanation:
5

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-05 23:05:56 (GMT)
--------------------------------------------------

це не лише раціонально, але й до того ж корисно, коли ви будете присвячувати свої вечори розвагам та забавам ...
З ЛИСТІВ ЛОРДА ЧЕСТЕРФІЛДА

xxxga5
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 15
Grading comment
Dear Bohdan,

Thank you very much for your help.

Svetlana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AYP
5 hrs
  -> ДЯКУЮ. ОЛЕКСАНДРЕ

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
****


Explanation:
Водночас не тільки доцільно, але й корисно присвячувати свої вечори утіхам та розвагам... З листа Лорда Честерфілда від 12 вересня 1749 року

Myron Netchypor
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 253

64 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Прсвятити свої вечори розвагам та насолодою н е тільки обгрунтовано з позицій розуму, але й корис


Explanation:
Вибачте, слово "корисно" не ввійшло.Я не наполягаю, просто пропоную свій варіант.Може,Вам сподобається? На все краще!

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-09 22:35:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Погано було друкувати, тому: присвятити ; насолодженню (замість насолодою).Був варіант- Проводити свої вечори у розвагах та насолодженню..........


Ann Nosova
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 77