KudoZ home » English to Ukrainian » Automotive / Cars & Trucks

speed-sensitive steering

Ukrainian translation: рульове керування з пiдсиленням, ща залежить вiд швидкостi руху


12:01 Aug 15, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: speed-sensitive steering
Пояснення: A type of power-assisted steering which is light at low speeds and increasingly heavier at higher speeds, giving the driver more feel
Lingvo: рулевое управление с усилителем, изменяющим степень усиления с изменением скорости движения
Контекст - таблиця запобіжників.
Потрібен стислий переклад, такий, щоб фахівець зрозумів, про що йдеться. Шукати готового, мабуть, дарма. Оголошую творчий конкурс :)
Roman Bulkiewicz
Ukraine
Ukrainian translation:рульове керування з пiдсиленням, ща залежить вiд швидкостi руху
Explanation:
чи
рульове керування з адаптивним пiдсилювачем (коефiцiент пiдсилення залежить вiд швидкостi руху)


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-15 13:11:10 GMT)
--------------------------------------------------

щО
Selected response from:

Nik-On/Off
Ukraine
Grading comment
"з адаптивним" Дякую.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1рульове керування з пiдсиленням, ща залежить вiд швидкостi руху
Nik-On/Off
3 +1рульове керування зi змiнним зусиллям (в залежностi вiд швидкостi руху)
ingeniero


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
рульове керування зi змiнним зусиллям (в залежностi вiд швидкостi руху)


Explanation:
Дещо схоже на українськiй мовi є тут http://www.autoplaza.cv.ua/models/toyota/corolla/ : "підсилювач рульового керування з перемінним коефіцієнтом підсилення змінює зусилля на кермовому колесі в залежності від швидкості руху автомобіля".

На росiйськiй мовi iнформацiї набагато бiльше:
"рулевое управление с изменяемым (переменным) усилием"
http://www.citroen.ru/models/c5/intelligence.html
http://www.avtotorg.ru/K2700?fname=autofoto&ftype=panel
http://www.arena.kz/NEW/fotoalbom/listy/Buick.html
http://kia.com.ua/cars/opirus/wheelbase.html

та iншi.


ingeniero
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nik-On/Off
27 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
рульове керування з пiдсиленням, ща залежить вiд швидкостi руху


Explanation:
чи
рульове керування з адаптивним пiдсилювачем (коефiцiент пiдсилення залежить вiд швидкостi руху)


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-15 13:11:10 GMT)
--------------------------------------------------

щО

Nik-On/Off
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12
Grading comment
"з адаптивним" Дякую.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie Lyssova
1 hr
  -> дякую