KudoZ home » English to Ukrainian » Biology (-tech,-chem,micro-)

ubiquitination

Ukrainian translation: убіквітинізація, убіквітинація


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ubiquitination
Ukrainian translation:убіквітинізація, убіквітинація
Entered by: Bragarnyk

16:03 Oct 31, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / біотехнологія, генна інженерія
English term or phrase: ubiquitination
Polypeptides may be branched as a result of ubiquitination, and they may be cyclic, with or without branching.
Bragarnyk
Ukraine
убіквітинізація
Explanation:
Мишкою попрошу не кидатися: ось парочка посилань (щоправда, російською):

CDCrel-1 белокПаркин - опосредованная убиквитинизация и деградация этого белка сопровождается повышенным выбросом нейромедиаторов . Мутации в гене PARK2 инактивируют этот ...
obi.img.ras.ru/humbio/ng_genet/00028956.htm - 3k - Додатковий результат - Збережено на сервері - Подібні сторінки


[PDF] А.Б. Пупышев ЛИЗОСОМЫ ЧЕЛОВЕКА: БИБЛИОМЕТРИЧЕСКАЯ ОЦЕНКАФормат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у вигляді HTML
Установлена убиквитинизация. рецепторов в поздних эндосомах, определяющая. их последующую деградацию. Крупный пласт. исследований связан с процессами ...
www.soramn.ru/Journal/2006/N1/106-116.pdf - Подібні сторінки

І ось іще забавне посилання:
molbiol.ru -> Переведите, плз...... термин " убиквитин - зависимый механизм " ( регуляция времени жизни белков ) Соответственно термин " убиквитинизация " имеет право на жизнь имхо . ...
molbiol.ru/forums/index.php?showtopic=1888 - 77k - Додатковий результат - Збережено на сервері - Подібні сторінки
Selected response from:

Ol_Besh
Grading comment
Дякую, пане
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4убіквітинізація
Ol_Besh
3убіквітинаціяeidechse


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
убіквітинізація


Explanation:
Мишкою попрошу не кидатися: ось парочка посилань (щоправда, російською):

CDCrel-1 белокПаркин - опосредованная убиквитинизация и деградация этого белка сопровождается повышенным выбросом нейромедиаторов . Мутации в гене PARK2 инактивируют этот ...
obi.img.ras.ru/humbio/ng_genet/00028956.htm - 3k - Додатковий результат - Збережено на сервері - Подібні сторінки


[PDF] А.Б. Пупышев ЛИЗОСОМЫ ЧЕЛОВЕКА: БИБЛИОМЕТРИЧЕСКАЯ ОЦЕНКАФормат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у вигляді HTML
Установлена убиквитинизация. рецепторов в поздних эндосомах, определяющая. их последующую деградацию. Крупный пласт. исследований связан с процессами ...
www.soramn.ru/Journal/2006/N1/106-116.pdf - Подібні сторінки

І ось іще забавне посилання:
molbiol.ru -> Переведите, плз...... термин " убиквитин - зависимый механизм " ( регуляция времени жизни белков ) Соответственно термин " убиквитинизация " имеет право на жизнь имхо . ...
molbiol.ru/forums/index.php?showtopic=1888 - 77k - Додатковий результат - Збережено на сервері - Подібні сторінки


Ol_Besh
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Дякую, пане

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
убіквітинація


Explanation:
Hypoxia slightly reduces expression of tumor suppressor VHL which targets HIF-1О± for ubiquitination. = Експресія мРНК супресора пухлинного росту von Hippel-Lindau (VHL), який відповідає за убіквітинацію а-субодиниці HIF, при гіпоксії також знижується.


    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:udaQDCSyekoJ:ubj.bioche...
eidechse
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker: Зустрічаються обидва варіанти. На жаль тільки закрив питання.