KudoZ home » English to Ukrainian » Biology (-tech,-chem,micro-)

instruction manual

Ukrainian translation: керівна/настановча інструкція


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:instruction manual
Ukrainian translation:керівна/настановча інструкція
Entered by: Ann Nosova

16:29 Feb 8, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / Анализ сыворотки крови
English term or phrase: instruction manual
In this instruction manual we inform you about the theoretical background and the steps to be taken to determine the harmonization factors for your laboratory
Мова йде про визначення альбуміна в сироватці. "Технологічна інструкція" здається мені занадто технічним терміном
Cherepanov
Ukraine
керівна/настановча інструкція
Explanation:
До речі, цікава публікація, я її адресу занотувала також.

http://lp.edu.ua/tc.terminology/TK_concept.htm

Засади унормування української термінології
Держстандарт України увів такі правила ще в 1993 році керівним (настановчим) нормативним документом
Selected response from:

Ann Nosova
United States
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"методичний посібник" або "методичка"
Mehman Salmanov
3керівна/настановча інструкція
Ann Nosova


Discussion entries: 2





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
керівна/настановча інструкція


Explanation:
До речі, цікава публікація, я її адресу занотувала також.

http://lp.edu.ua/tc.terminology/TK_concept.htm

Засади унормування української термінології
Держстандарт України увів такі правила ще в 1993 році керівним (настановчим) нормативним документом

Ann Nosova
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"методичний посібник" або "методичка"


Explanation:
Може так буде не занадто технічно...

Mehman Salmanov
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in AzerbaijaniAzerbaijani, Native in UkrainianUkrainian