KudoZ home » English to Ukrainian » Bus/Financial

portfolio vision

Ukrainian translation: комплексний підхід; комплексне бачення


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:portfolio vision
Ukrainian translation:комплексний підхід; комплексне бачення
Entered by: Marta Argat

08:55 Jul 7, 2002
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial / marketing, acquisition
English term or phrase: portfolio vision
Its (the company's) portfolio vision is a fundamental aspect of ... ...
Marta Argat
комплексний підхід; комплексне бачення
Explanation:
Що таке портфоліо? Це коли компанія, страхуючись від ризиків, працює не над одним проєктом або не в одному напрямку, а над цілою низкою. Таке бачення компаній формує основу для її (чого там вже далі).
Хай щастить!
Олег
Selected response from:

Oleg Rudavin
Ukraine
Grading comment
З подякою всім за гуманітарну допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5комплексний підхід; комплексне бачення
Oleg Rudavin
4перспективи розвитку компанії?
Vadim Khazin
4Її (творчі) досягнення/здобутки...
Natalie


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Її (творчі) досягнення/здобутки...


Explanation:
Може так?

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 490

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
перспективи розвитку компанії?


Explanation:
моє припущення

Vadim Khazin
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 78

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
комплексний підхід; комплексне бачення


Explanation:
Що таке портфоліо? Це коли компанія, страхуючись від ризиків, працює не над одним проєктом або не в одному напрямку, а над цілою низкою. Таке бачення компаній формує основу для її (чого там вже далі).
Хай щастить!
Олег

Oleg Rudavin
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 34
Grading comment
З подякою всім за гуманітарну допомогу!