KudoZ home » English to Ukrainian » Business/Commerce (general)

workers' compensation

Ukrainian translation: допомога по тимчасовій непрацездатності


15:10 Apr 9, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: workers' compensation
An early return to work helps your District control its Workers' Compensation costs.

I will greatly appreciate your help.

Svetlana
Svetlana Ball
Ukrainian translation:допомога по тимчасовій непрацездатності
Explanation:
Спір про розмір середнього заробітку, із якого нарахована допомога ...Спір про розмір середнього заробітку, із якого нарахована допомога по тимчасовій непрацездатності, не підлягає розгляду судом ...
uazakon.com/document/tpart20/isx20527.htm - 15k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

Щодо виплат допомоги по тимчасовій непрацездатностіЗаконодательные и нормативные акты Украины принятые центральными и местными органами власти начиная с 1902 года. Судебная практика.
uazakon.com/document/spart37/inx37762.htm - 16k - Сохранено в кэше - Похожие страницы
Дополнительные результаты с uazakon.com »

Секретарь: должностные инструкции, делопроизводство, приказы ...Якщо допомогу по тимчасовій непрацездатності було призначено комісією ... За цим Порядком допомога по тимчасовій непрацездатності індексації не підлягає, ...
secretar.com.ua/modules/tinycontent/index.php?id=71 - 32k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

: Допомога по тимчасовій непрацездатності. Умови призначення та ...Допомога по тимчасовій непрацездатності. Умови призначення та порядок обчислення допомог.
free.infoworks.com.ua/viewfree.php?diplomID=10514 - 18k - Сохранено в кэше - Похожие страницы
Selected response from:

Iren Dragan
Ukraine
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2допомога по тимчасовій непрацездатності
Iren Dragan
3 +1див. як воно праціє
Vladimir Dubisskiy
3пособие по нетрудоспособности
Sergey Savchenko


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
пособие по нетрудоспособности


Explanation:
I'm not sure though.

Sergey Savchenko
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadezhda & Vatslav Yehurnovy: Це ж питання українською :)
35 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
допомога по тимчасовій непрацездатності


Explanation:
Спір про розмір середнього заробітку, із якого нарахована допомога ...Спір про розмір середнього заробітку, із якого нарахована допомога по тимчасовій непрацездатності, не підлягає розгляду судом ...
uazakon.com/document/tpart20/isx20527.htm - 15k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

Щодо виплат допомоги по тимчасовій непрацездатностіЗаконодательные и нормативные акты Украины принятые центральными и местными органами власти начиная с 1902 года. Судебная практика.
uazakon.com/document/spart37/inx37762.htm - 16k - Сохранено в кэше - Похожие страницы
Дополнительные результаты с uazakon.com »

Секретарь: должностные инструкции, делопроизводство, приказы ...Якщо допомогу по тимчасовій непрацездатності було призначено комісією ... За цим Порядком допомога по тимчасовій непрацездатності індексації не підлягає, ...
secretar.com.ua/modules/tinycontent/index.php?id=71 - 32k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

: Допомога по тимчасовій непрацездатності. Умови призначення та ...Допомога по тимчасовій непрацездатності. Умови призначення та порядок обчислення допомог.
free.infoworks.com.ua/viewfree.php?diplomID=10514 - 18k - Сохранено в кэше - Похожие страницы


Iren Dragan
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadezhda & Vatslav Yehurnovy
29 mins
  -> Дякую!

agree  Serhiy Tkachuk: схоже, що йдеться саме про це...
51 mins
  -> Дякую!

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
див. як воно праціє


Explanation:
тут воно "так і трішечки не так" :-))

Всі працедавці мусять платит внески до WCB (Workers' Compensation Board) - організації, яка централізовано надає допомгу працівнику наразі непрацездатності - там є спеціальна комісія лікарів та інспекторів.
Як робітник непрацездатний - він мусить подати заяву та анкету туди і отримуватиме від них грошову допомогу (не від свого працедавця).

Тобто у вашому випадку вони кажуть, що:

якщо робітник стане до роботи скоріше - їм треба буде менше платити робітникові компенсації і, таким чином, в них тобто в WCB - а District = тут "їх місцеве відділення") буде економія коштів.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-09 17:12:22 GMT)
--------------------------------------------------

Якось так:

(ваше) ... (за)-вчасне повернення до роботи допоможе вашій районній організації (спілці) ефективніше ропорядитися відповідними коштами

зберегти / заощадити відповідні виплати з вашої непрацездатності..

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-09 17:12:55 GMT)
--------------------------------------------------

роЗпорядитися

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-09 17:18:20 GMT)
--------------------------------------------------

Ще таке:

District - то може бути тут (ваша) "профспілка" - бо вони теж сплачують, як була якась виробнича травма, або забастовка, або ще щось. Але працівник має належати до відповідної профспілки. Далеко не всі працівники належать до відповідних профспілок - на тому разі справами фінансової допомоги за непрацездатністю займаються організації WCB.

Vladimir Dubisskiy
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serhiy Tkachuk: отже, в цьому контексті треба додати - .... районному органу з допомоги у зв’язку з втратою працедатності
13 mins
  -> дякую