KudoZ home » English to Ukrainian » Cinema, Film, TV, Drama

sad-suzie work

Ukrainian translation: занудна робота; марудна робота; бабська робота


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sad-suzie work
Ukrainian translation:занудна робота; марудна робота; бабська робота
Entered by: Sofiya Skachko

21:43 Oct 29, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: sad-suzie work
Context: there's some sad-suzie work that needs to be done
Значення цієї фрази, наскільки я розумію, щось на зразок "незначна, дрібна, жалюгідна робота". Буду вдячна за пояснення фрази і якісь цікавіші варіанти перекладу
Sofiya Skachko
United Kingdom
занудна робота
Explanation:
Анатолій Дністровий презентуватиме свій новий
відпочити від занудної роботи; - похвалити новий роман Дністрового; - покритикувати новий роман Дністрового; - інше smile.gif ...
www.share.net.ua/forum/lofiversion/index.php/t309.html
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
Дякую всім. Я переклала в контексті як "бабська робота", що поєднує в собі значення "домашня" і зневажливе "занудна".
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4занудна роботаVassyl Trylis
4махатися, мудохатисяTetyana Dytyna
2belowmaxomel


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
below


Explanation:
it means house work, that's what a native speaker said

maxomel
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
махатися, мудохатися


Explanation:
Відповідних іменників, на жаль, не знаю. Сподіваюся пригодиться.

Tetyana Dytyna
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Ukrainian
PRO pts in category: 8

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
занудна робота


Explanation:
Анатолій Дністровий презентуватиме свій новий
відпочити від занудної роботи; - похвалити новий роман Дністрового; - покритикувати новий роман Дністрового; - інше smile.gif ...
www.share.net.ua/forum/lofiversion/index.php/t309.html

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 5
Grading comment
Дякую всім. Я переклала в контексті як "бабська робота", що поєднує в собі значення "домашня" і зневажливе "занудна".