ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Ukrainian » Cinema, Film, TV, Drama

live-action film

Ukrainian translation: художній фільм

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:live-action film
Ukrainian translation:художній фільм
Entered by: Sofiya Skachko

09:37 Mar 13, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / term
English term or phrase: live-action film
(as opposed to animation)
Sofiya Skachko
United Kingdom
художній фільм
Explanation:
Українською це буде просто художній фільм. Animation - анімаційний або мультиплікаційний фільм.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-03-13 09:48:15 GMT)
--------------------------------------------------

Можливо, якщо треба якось протиставити або підкреслити, що мова йде не про анімаційний фільм, тоді можна ще зробити описовий переклад, вживши такі слова, як гра акторів, участь акторів або натуральні рухи.
Наприклад, фільм за участю акторів.
Selected response from:

Victor Yatsenko
Grading comment
Дякую.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2художній фільм
Victor Yatsenko
3кінофільм (кіно)
Sergey Savchenko


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
художній фільм


Explanation:
Українською це буде просто художній фільм. Animation - анімаційний або мультиплікаційний фільм.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-03-13 09:48:15 GMT)
--------------------------------------------------

Можливо, якщо треба якось протиставити або підкреслити, що мова йде не про анімаційний фільм, тоді можна ще зробити описовий переклад, вживши такі слова, як гра акторів, участь акторів або натуральні рухи.
Наприклад, фільм за участю акторів.

Victor Yatsenko
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Дякую.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie
14 hrs
  -> Thank you!

agree  Nadiya A: абсолютно згодна! Вікіпедія описує цей термін як "usually superfluous" (http://en.wikipedia.org/wiki/Live_action), можливо його призначення саме для опису "живої зйомки"? Таке собі "живе кіно"...
2 days18 hrs
  -> Дякую!

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
кінофільм (кіно)


Explanation:
як варіант

Sergey Savchenko
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 2