KudoZ home » English to Ukrainian » Cinema, Film, TV, Drama

principle photography

Ukrainian translation: власне зйомка, основна зйомка


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:principle photography
Ukrainian translation:власне зйомка, основна зйомка
Entered by: Sofiya Skachko

17:49 Jul 4, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: principle photography
йдеться про зйомку фільму
Sofiya Skachko
United Kingdom
власне зйомка
Explanation:
АБО Ж:

сама зйомка

Це якщо вірити оцьому перекладному посиланню:

Журнал сайт журнала Киноимперия кино фильм кинотеатры кинофильм ...... так как principal photography, то бишь собственно сами съемки, нужно было завершить за 42 ... Алексей Балабанов закончил съемки нового фильма "Морфий" ...
www.abvnn.ru/romerofilms.html - 51k - Кеш - Подібні сторінки


Selected response from:

Ol_Besh
Grading comment
Я, здається, переклала "основна зйомка" (на відміну від "попередньої зйомки"
Дякую!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4знімання кіноLudwig Chekhovtsov
4власне зйомка
Ol_Besh


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
власне зйомка


Explanation:
АБО Ж:

сама зйомка

Це якщо вірити оцьому перекладному посиланню:

Журнал сайт журнала Киноимперия кино фильм кинотеатры кинофильм ...... так как principal photography, то бишь собственно сами съемки, нужно было завершить за 42 ... Алексей Балабанов закончил съемки нового фильма "Морфий" ...
www.abvnn.ru/romerofilms.html - 51k - Кеш - Подібні сторінки




Ol_Besh
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Я, здається, переклала "основна зйомка" (на відміну від "попередньої зйомки"
Дякую!
Notes to answerer
Asker: біда в тому, що треба було б, щоб переклад звучав більш термінологічно, хоч погоджуюся, що значення передано правильно.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
знімання кіно


Explanation:
КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГК 009-96 / Секція O ...знімання кіно- та відеофільмів у кіностудіях (див. у 92.11.0) - діяльність агентств друку (див. у 92.40.0). 9213. 92.3. Інша розважальна діяльність. Частина ...
www.met-online.kiev.ua/menu/dovidka/kved/o/ - 153k


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian