KudoZ home » English to Ukrainian » Computers: Software

‘On’ / ‘Off’

Ukrainian translation: Увімк./Вимк.


08:13 Apr 9, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: ‘On’ / ‘Off’
4. On the General Tab please check which of the option ‘On’ or ‘Off’ is selected.
===
Як це перекладено в українському Windows?
Alexander Onishko
Ukrainian translation:Увімк./Вимк.
Explanation:
Увімкнено/Вимкнено
Selected response from:

Sergey Savchenko
Ukraine
Grading comment
дуже дякую за всі відповіді та коментарі
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Увімк./Вимк.
Sergey Savchenko
5NOT FOR GRADING: Увімкн./Вимкн.
Ol_Besh


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
‘on’ / ‘off’
Увімк./Вимк.


Explanation:
Увімкнено/Вимкнено

Sergey Savchenko
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
дуже дякую за всі відповіді та коментарі
Notes to answerer
Asker: Сергію! Ну як ви напишете нескорочений варіант на скріншоті, як наприклад тут - http://www.microsoft.com/Ukraine/WindowsXp/sp2/sp2_wfsettings.mspx До речі - якщо у вас український Windows - подивіться будь-ласка як воно там. Або якщо у когось український Windows - подивіться будь-ласка!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eugene Gulak
1 min
  -> thanks!

agree  Olga Shevchenko
3 mins
  -> thanks!

agree  Ol_Besh: Увімкн./Вимкн.
24 mins
  -> thanks!

agree  Myron Netchypor
33 mins
  -> thanks!

agree  Nadezhda & Vatslav Yehurnovy: Якщо MS, то тільки "Вимк" або "Вимкнуто" https://www.microsoft.com/language/ru/ru/search.mspx
1 hr

agree  Anna Dundiy
3 hrs

agree  val_legrand
11 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
‘on’ / ‘off’
NOT FOR GRADING: Увімкн./Вимкн.


Explanation:
[Main] Version=1.21.1.0. Language=Українська Code=UKR Translation ...... ToolBar=Увімкн./вимкн. панель керування StatusBar=Увімкн./вимкн. рядок стану ... набір інструментів CursorPosition=Увімкн./вимкн. інформацію про позицію ...
www.delphinatomic.com/download/ukrainian.jln - 16k - Кеш - Подібні сторінки

Sony Ericsson - Служба технічної підтримки - Підказки та поради ...Увімкн. (Вимкн.) динамік; Головне меню – доступ до робочого стола. ... (Увімкн.) Вимкн. мікрофон - (вмикання) вимикання мікрофона. ...
www.sonyericsson.com/cws/support/products/tipstricks/w710i?... - 32k - Кеш - Подібні сторінки

Sony Ericsson - Служба технічної підтримки - Pairing instructions ...Натисніть та утримуйте кнопку "Увімкн./Вимкн." протягом 5 секунд, поки не почуєте перший сигнал. Гарнітура перейшла в режим парування. ...
www.sonyericsson.com/cws/support/products/pairinginstructio... - 21k - Кеш - Подібні сторінки
Подальші результати з www.sonyericsson.com »

[PDF] Посібник користувачаФормат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у форматі HTML
4.8 Звук увімкн/вимкн. 4.9 Додаткові звуки. 5. Повідомлення ..... Звук увімкн/вимкн. Додаткові звуки. Встановлення додаткових звуків для. телефону. ...
i.smartphone.ua/docs/instr/instr_samsung-sgh-x520_ukr.pdf - Подібні сторінки

[PDF] Інструкція з експлуатації та монтажуФормат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у форматі HTML
для увімкн./вимкн. світла. Освітлення може використовуватися будь-коли,. навіть якщо вентилятор не увімкнений. Регулювання освітлення: ...
www.siemens-pt.com.ua/docs/lc8m950.ukr.pdf - Подібні сторінки

TVmarket, ТелевізориKінескоп з діагоналлю 15" (37 см). Абсолютно плоский екран. Підсилювач слабкого телесигналу. Таймер Увімкн/Вимкн. Автово.. ...
tvmarket.if.ua/show_cat2.php?grid=1&catid=9 - 48k - Кеш - Подібні сторінки

PowerShot G6. Фотокамери PowerShot. Архів - Технічні характеристикиCanon займає перші місця у щотижневих рейтингах незалежного огляду Digital Photography Review: Top 20 cameras і Top brands Технології цифрових камер (в& ...
www.canon.com.ua/products/specification.asp?id=1297 - 91k - Кеш - Подібні сторінки

TVmarket, ТелевізориТелевізор 15` SAMSUNG CS-15K30 MJQ. Kінескоп з діагоналлю 15" (37 см). Абсолютно плоский екран. Підсилювач слабкого телесигналу. Таймер Увімкн/Вимкн. ...
tvmarket.com.ua/show_cat2.php?grid=1&catid=4 - 50k - Кеш - Подібні сторінки

Samsung CS 21K30MJQ - MIR TVKінескоп з діагоналлю 21" (53 см) Стерео NICAM Абсолютно плоский екран Підсилювач слабкого телесигналу Телетекст Таймер Увімкн/Вимкн Автовольтаж 160—300 В ...
www.mirtv.net.ua/shop/index.php?productID=249 - 28k - Кеш - Подібні сторінки


Ol_Besh
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4