KudoZ home » English to Ukrainian » Computers: Systems, Networks

destination URL

Ukrainian translation: URL адресата/отримувача


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:destination URL
Ukrainian translation:URL адресата/отримувача
Entered by: Solomia

16:32 Sep 1, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Computers: Systems, Networks
English term or phrase: destination URL
Хотілось би знати, чи можна би було цей термін перекласти як кінцевa URL-адреса.

Ось витягнула з Гугла пояснення-When you create your ad, you'll specify a Display URL and a Destination URL, which is the exact URL within your website you want to send users to from your ad.

Буду всім дуже вдячна!
Anna Dundiy
URL адресата/отримувача
Explanation:
Див. нижче
Selected response from:

Solomia
Canada
Grading comment
Дуже дякую, Соломіє! Також вдячна всім, хто відповів!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3URL адресата/отримувача
Solomia
4цiльовий URL, цiльова адреса
Alexander Onishko
4кінцева url-адресаOrest Voloshchuk
4URL-адреса призначення
Ol_Besh


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
destination url
URL-адреса призначення


Explanation:
Приблизно за такою схемою:

Безпека протоколів стеку IPТому, коли пакет направляється в інший сегмент Мережі, у заголовку мережного рівня вказується IP-адреса призначення, а в заголовку канального рівня ...
pro-protocol-securit.narod.ru/at.html - 57k - Збережено на сервері - Подібні сторінки


Ol_Besh
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
destination url
кінцева url-адреса


Explanation:
Схоже, так.
Display URL - адреса головної сторінки сайту, тоді як destination URL фактично веде користувача на одну із підсторінок того ж сайту. Так що можна перекласти як кінцева url-адреса.

Orest Voloshchuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
destination url
цiльовий URL, цiльова адреса


Explanation:
*

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
destination url
URL адресата/отримувача


Explanation:
Див. нижче

Example sentence(s):
  • Тільки по-російськи: полный URL адресата дается тогда, когда курсор находится над Якорем.
  • Элемент, отображаемый непосредственно в области страницы - для отображения адресата URL для беспроводных устройств непосредственно на теку

    Reference: http://www.marstu.mari.ru:8101/mmlab/home/students/Navigatio...
    Reference: http://www3.imperial.ac.uk/portalHelp2/ohw?topic=sbritww2_ht...
Solomia
Canada
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дуже дякую, Соломіє! Також вдячна всім, хто відповів!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Dubisskiy
8 mins
  -> Дякую, Володимире!

agree  Victor Sergeyev: так буде найбільш зрозуміло й близько до оригіналу, IMHO
17 hrs
  -> Дякую!

agree  Natalie Lyssova
2 days13 hrs