KudoZ home » English to Ukrainian » Construction / Civil Engineering

posts

Ukrainian translation: вертикальні конструкції


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:posts
Ukrainian translation:вертикальні конструкції
Entered by: Nadezhda & Vatslav Yehurnovy

10:37 Apr 4, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / різний монтажний інструмент
English term or phrase: posts
Avoid being caught between the tool and walls or posts (a possible reaction torque of the tool could crush your hand or leg)
Уникайте ситуацій, коли ви знаходитеся між інструментом і стінами чи .... колонами, стовпами, або якимись іншими частинами інтер'єру?
Nadezhda & Vatslav Yehurnovy
Ukraine
щогла, вертикальна конструкція
Explanation:
Не стійте (на одній лінії) між пристоєм та стіною обо щоглою.

Якщо з контексту зовсім не зрозуміло що то може бути за частина інтер'єру, я б перекладала описово, а саме "вертикальна конструкція"
Selected response from:

Lena Trubenok
Ukraine
Grading comment
Красно дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3щогла, вертикальна конструкціяLena Trubenok
3Стійки
Dmitrie Highduke


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Стійки


Explanation:
Мабуть, стійки, але конче потрібен контекст

Dmitrie Highduke
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Bulkiewicz: стояки
7 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
щогла, вертикальна конструкція


Explanation:
Не стійте (на одній лінії) між пристоєм та стіною обо щоглою.

Якщо з контексту зовсім не зрозуміло що то може бути за частина інтер'єру, я б перекладала описово, а саме "вертикальна конструкція"

Lena Trubenok
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Красно дякую!