KudoZ home » English to Ukrainian » Education / Pedagogy

Action research

Ukrainian translation: оперативні(е) дослідження


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Action research
Ukrainian translation:оперативні(е) дослідження
Entered by: Mihailolja

20:13 Sep 7, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: Action research
Action research

Action research aims to intertwine community activity and research in order to make research relevant to the communities involved. This involves ensuring that communities have an input into the project so that it researches something useful to the community. Often specific injustices to communities have been the justification for action research projects. It also means that the results need to be fed back into the community in an accessible way, including guidance for action to redress the injustice researched. Action research has been used in education since the early 1970s and has
Mihailolja
United Kingdom
оперативні(е) дослідження
Explanation:
В гуглі є кілька десятків посилань на цей вираз, і майже всі вони так чи інакше відповідають наведеному описові action research. Чом не скористатися готовим терміном?

DOC] ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Формат файлів: Microsoft Word - Показати у вигляді HTML
Іншими словами, це оперативне дослідження результатів упровадження в освіту новітніх педагогічних технологій та засобів. Одним із головних завдань проекту є ...
www.ime.edu-ua.net/actual1.doc

АПТЕКА ГАЛИЦЬКА - всеукраїнський інформаційний часопис
Попередньо було проведено оперативне дослідження фактичних рівнів надбавок у мережі аптек столиці. З’ясувалося, що ціни на окремі лікарські засоби та вироби ...
www.aptekagal.com.ua/archive/05-05.htm

Постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2002 року №803 ...
Монiторинг цiн i тарифiв — це оперативне дослiдження динамiки цiн i тарифiв, аналiз i визначення тенденцiй iнфляцiйних (дефляцiйних) процесiв у регiонах та ...
www.gdo.kiev.ua/files/2002/24/1161.htm
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
Дякую, Василю!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1дослідження громадських процесів на місцях / дослідження процесів у місцевій спільноті
Vladimir Dubisskiy
4практичні дослідження
Myron Netchypor
3 +1оперативні(е) дослідженняVassyl Trylis
3"діяльні" дослідження
Solomia


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
action research
практичні дослідження


Explanation:
практичні дослідження

Myron Netchypor
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
action research
"діяльні" дослідження


Explanation:
Відповідник навряд чи зустрінеться, треба "карбувати" по-новому

Solomia
Canada
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
action research
дослідження громадських процесів на місцях / дослідження процесів у місцевій спільноті


Explanation:
Я виходив з цього:
Often specific injustices to communities have been the justification for action research projects.


або:
дослідження процесів, що відбуваються у місцевій спільноті

довгенько, але цілком зрозуміло (як мені здається) :-)))

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat: дослідження громадських процесів на місцях; замість "спільнота" я б написала "громада"
2 days2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
action research
оперативні(е) дослідження


Explanation:
В гуглі є кілька десятків посилань на цей вираз, і майже всі вони так чи інакше відповідають наведеному описові action research. Чом не скористатися готовим терміном?

DOC] ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Формат файлів: Microsoft Word - Показати у вигляді HTML
Іншими словами, це оперативне дослідження результатів упровадження в освіту новітніх педагогічних технологій та засобів. Одним із головних завдань проекту є ...
www.ime.edu-ua.net/actual1.doc

АПТЕКА ГАЛИЦЬКА - всеукраїнський інформаційний часопис
Попередньо було проведено оперативне дослідження фактичних рівнів надбавок у мережі аптек столиці. З’ясувалося, що ціни на окремі лікарські засоби та вироби ...
www.aptekagal.com.ua/archive/05-05.htm

Постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2002 року №803 ...
Монiторинг цiн i тарифiв — це оперативне дослiдження динамiки цiн i тарифiв, аналiз i визначення тенденцiй iнфляцiйних (дефляцiйних) процесiв у регiонах та ...
www.gdo.kiev.ua/files/2002/24/1161.htm

Vassyl Trylis
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Дякую, Василю!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehman Salmanov
53 mins
  -> дякую