KudoZ home » English to Ukrainian » Electronics / Elect Eng

non-condensing

Ukrainian translation: без конденсації (вологи)


19:47 Mar 7, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / умови експлуатації приладу
English term or phrase: non-condensing
Відносна вологість повітря non-condensing - рос. "неконденсирующаяся" - як це правильно українською? Дякую за увагу!
Marta Argat
Ukrainian translation:без конденсації (вологи)
Explanation:
Робочі умови експлуатації: - температура навколишнього середовища, °С - відносна вологість повітря (без конденсації вологи), % - атмосферний тиск, кПа ...
isr.lviv.ua/tk-taktor.htm

температура навколишнього повітря від 5 до 50 0С ; - відносна вологість до 80 ... при температурі 35 0С и більш низькій температурі без конденсації вологи; ...
www.nkau.gov.ua/.../366baf57db5592d242256c6e00322216!OpenDo...

Відносна вологість повітря, 10 – 90% (без конденсації). Рівень акустичного шуму, прибл. 44 дБ(A) (в режимі вищої якості). Габарити, 435 x 253 x 165 мм ...
www.smart-ua.net/tovar/Pixma_iP2200.htm
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Дякую за обидві відповіді!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3без конденсації (вологи)
Vladimir Dubisskiy
5без (утворення) конденсату
Ol_Besh


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
без конденсації (вологи)


Explanation:
Робочі умови експлуатації: - температура навколишнього середовища, °С - відносна вологість повітря (без конденсації вологи), % - атмосферний тиск, кПа ...
isr.lviv.ua/tk-taktor.htm

температура навколишнього повітря від 5 до 50 0С ; - відносна вологість до 80 ... при температурі 35 0С и більш низькій температурі без конденсації вологи; ...
www.nkau.gov.ua/.../366baf57db5592d242256c6e00322216!OpenDo...

Відносна вологість повітря, 10 – 90% (без конденсації). Рівень акустичного шуму, прибл. 44 дБ(A) (в режимі вищої якості). Габарити, 435 x 253 x 165 мм ...
www.smart-ua.net/tovar/Pixma_iP2200.htm

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Дякую за обидві відповіді!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexey Pylov
32 mins

agree  Vassyl Trylis: саме в дужках: (без конденсації вологи). Дужки означають "тобто". Бо коли вже є конденсація, то то 100% без варіантів.
49 mins

agree  Nik-On/Off
55 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
без (утворення) конденсату


Explanation:
Інститут біохімії ім. О. В. ПалладінаСтворення Центру 1.1. Центр колективного користування приладом ... за годину від 2oC до 5oC. Припустима вологість повітря від 10% до 80% без конденсату. ...
www.biochemistry.org.ua/index.php?content=services&lang=ua - 34k - Кеш - Подібні сторінки


--------------------------------------------------
Note added at 51 Min. (2007-03-07 20:38:51 GMT)
--------------------------------------------------

У Неті безліч посилань саме на "утворення конденсату":

ЛЬВІВВІКНОПЛАСТ :: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВЯкщо повітря охолоджується до 9,3С°, його вологість збільшується до 100%, тобто повітря з ... Для того, щоб почалося утворення конденсату, повітря зовсім не ...
www.lwp.com.ua/professional.php?id=4 - 80k - Кеш - Подібні сторінки

ЛЬВІВВІКНОПЛАСТ :: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВУтворення конденсату всередині віконного блоку, а також у конструкції, що прилягає до ... Однокомпонентна піна реагує на вологість повітря та призначена для ...
www.lwp.com.ua/professional.php?id=5 - 70k - Кеш - Подібні сторінки

Культурна спадщина КиєваКрім того, відносна вологість повітря в церкві часом досягає 90%, а температура понижується до –3о С, що приводить до утворення конденсату на поверхні стіни ...
www.myslenedrevo.com.ua/studies/ksk/09serduk.html - 18k - Кеш - Подібні сторінки

Інститут біохімії ім. О. В. ПалладінаСтворення Центру 1.1. Центр колективного користування приладом ... за годину від 2oC до 5oC. Припустима вологість повітря від 10% до 80% без конденсату. ...
www.biochemistry.org.ua/index.php?content=services&lang=ua - 34k - Кеш - Подібні сторінки

[PDF] Page 1 Електрозащіпки E-Line Ко д ка талогу EL 1MS. UKR .0506 Київ ...Формат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у форматі HTML
температурний фактор, звертайте увагу на можливість утворення конденсату через різкі. перепади температур або високу вологість повітря або можливість ...
www.card-sys.com/manuals/Catalog_E-LINE_27_pgs_(1.4Mb).pdf - Подібні сторінки

Сучасні способи зберігання плодів, овочів, ягід і винограду ...... року без спеціальної тари, в умовах, що виключають утворення конденсату. ... кожна ягода інтенсивно і з усіх боків омивається потоком холодного повітря, ...
www.lol.org.ua/ukr/showart.php?id=30740 - 68k - Кеш - Подібні сторінки

Умови сучасного зберігання плодоовочевої продукції - "Агроогляд ...Однак у повітря виділяється не все тепло, тому що частина його ... Недоліком цього способу є утворення конденсату на внутрішній поверхні плівки, ...
www.lol.org.ua/ukr/showart.php?id=30742 - 75k - Кеш - Подібні сторінки

...

--------------------------------------------------
Note added at 52 Min. (2007-03-07 20:39:59 GMT)
--------------------------------------------------

Так що дивіться самі. Вибір все одно за Вами...

Ol_Besh
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: А можна сказати "неконденсована віднос. вологість повітря"?

Asker: Дякую, я розумію, як це виглядає, тільки не знаю, як це правильно висловити, щоб не сказати дурницю.