KudoZ home » English to Ukrainian » Energy / Power Generation

ADDRESSABLE lighting control

Ukrainian translation: адресне керування освітленням


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ADDRESSABLE lighting control
Ukrainian translation:адресне керування освітленням
Entered by: Solomia

17:17 Apr 9, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / smart lighting technology
English term or phrase: ADDRESSABLE lighting control
Власне, питання стосується addressable - це те, що по-російськи "адресуемое", термін, що широко використовується в системному/програмному забезпеченні. Які міркування на рахунок україномовного варіанту, шановні колеги?
Solomia
Canada
адресне керування освітленням
Explanation:
адресне керування освітленням

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-09 18:43:08 GMT)
--------------------------------------------------

"адресований" означає призначений комусь чи чомусь, тоді як "адресний" - спрямований до конкретного чогось (когось) , тому в цьому випадку "адресоване керування" буде некоректним словосполученням.

крім того, з Вашого дозволу, зауважу, що "на рахунок" зазвичай переказують кошти; краще вживати слова "стосовно", "щодо".
Selected response from:

godsdog
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2адресне керування освітленнямgodsdog
3адресована система управління освітленням
Serhiy Tkachuk
3призначуваний ...
Sergey Savchenko


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
addressable lighting control
призначуваний ...


Explanation:
Може, й "адресовуваний" - але такого в мережі немає.

Sergey Savchenko
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
addressable lighting control
адресне керування освітленням


Explanation:
адресне керування освітленням

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-09 18:43:08 GMT)
--------------------------------------------------

"адресований" означає призначений комусь чи чомусь, тоді як "адресний" - спрямований до конкретного чогось (когось) , тому в цьому випадку "адресоване керування" буде некоректним словосполученням.

крім того, з Вашого дозволу, зауважу, що "на рахунок" зазвичай переказують кошти; краще вживати слова "стосовно", "щодо".

Example sentence(s):
  • Основною особливістю цифрового адресного керування освітленням (DALI — Digital Adressable Lighting Interface) є можливість створення динамічних сценаріїв п

    Reference: http://www.proelectro.info/info.php?i=3574
godsdog
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую!
Notes to answerer
Asker: Прекрасно,що існує відповідник і нема потреби винаходити ровер (хоча часом не зовсім вдалі терміни ще не закріпилися...), але що Ви думаєте на рахунок "адресоване"?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ol_Besh
15 mins
  -> дякую!

agree  Vladimir Dubisskiy
50 mins
  -> Дякую!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
addressable lighting control
адресована система управління освітленням


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-09 20:14:26 GMT)
--------------------------------------------------

чи ... управління підсвічуванням

Serhiy Tkachuk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4