KudoZ home » English to Ukrainian » Finance (general)

Manager Retail Enforcement

Ukrainian translation: менеджер з примусового застосування права у відношенні роздрібних клієнтів


23:28 Jan 9, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Посадова інструкція
English term or phrase: Manager Retail Enforcement
Position / job title: Manager Retail Enforcement
Sonechko
Ukraine
Ukrainian translation:менеджер з примусового застосування права у відношенні роздрібних клієнтів
Explanation:
ф
Selected response from:

Iren Dragan
Ukraine
Grading comment
Спасибо
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4менеджер з примусового застосування права у відношенні роздрібних клієнтів
Iren Dragan
3Менеджер з питань правового регулювання діяльності підприємств роздрібної торгівлі (рітейлерів)Eugene Shakula
3Керівник (організаційно-)правового відділу (для) підприємств роздрібної торговлі
Vladimir Dubisskiy


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manager retail enforcement
менеджер з примусового застосування права у відношенні роздрібних клієнтів


Explanation:
ф

Iren Dragan
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Спасибо

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vladimir Dubisskiy: вибачте. але зовсім незрозуміло, що таке "примусове застосування права у відношенні роздрібних клієнтів"
1 hr

neutral  Marta Argat: enforcement - тут означає "впровадження" (і може не перекладатися взагалі), а не "примусово/е".
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manager retail enforcement
Керівник (організаційно-)правового відділу (для) підприємств роздрібної торговлі


Explanation:
я б так загально написав...

Прочитавши про проект Retail Enforcement:

http://www.dti.gov.uk/consumers/enforcement/retail-enforceme...



Vladimir Dubisskiy
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 40

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manager retail enforcement
Менеджер з питань правового регулювання діяльності підприємств роздрібної торгівлі (рітейлерів)


Explanation:
Саме так я розумію фразу retail enforcement

Eugene Shakula
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4