ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Ukrainian » Fisheries

natural fish production

Ukrainian translation: природна рибопродуктивність


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:natural fish production
Ukrainian translation:природна рибопродуктивність
Entered by: Nadiya_S

14:25 Apr 21, 2017
English to Ukrainian translations [PRO]
Fisheries / FISHERIES AND AQUACULTURE SECTOR STUDY
English term or phrase: natural fish production
In the past capture fisheries of Chinese carps in the Dnieper reservoirs was around ХХХ tonnes. This number also indicates the potential of these reservoirs. Their average ****natural fish production**** was 7-18 kg per ha.

TIA!
Yuri Larin
Ukraine
природна рибопродуктивність
Explanation:
На підставі вивчення кількісного і якісного складу фітопланктону, зоопланктону і зообентосу розрахована потенційна природна рибопродуктивність вирощувальних і нагульних ставів, яка наведена у таблиці 1.

http://www.google.com.ua/url?url=http://www.irbis-nbuv.gov.u...

Рибопродуктивність водойм вимірюється кілограмами, тоннами або центнерами на 1 га площі водойми і поділяється на природну та загальну:
природна рибопродуктивність – це сумарний приріст маси риби, одержаної протягом одного вегетаційного сезону з одиниці площі за рахунок природної кормової бази;

загальна рибопродуктивність – це загальний сумарний приріст маси риби, одержаної протягом одного вегетаційного сезону з одиниці площі за рахунок природної кормової бази із застосуванням методів інтенсифікації (удобрення, вапнування ставів, годівля риби). Залежно від зони розташування рибницьких господарств, характеру ґрунтів, методів інтенсифікації, набору риби в полікультурі рибопродуктивність може буде різною.

https://uteka.ua/publication/Use-pro-zariblennya-nagulnix-st...
Selected response from:

Nadiya_S
Ukraine
Grading comment
Спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1природна рибопродуктивність
Nadiya_S
4нагул риби у природніх умовах
Vladys


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
нагул риби у природніх умовах


Explanation:
виробництво не підходить

Example sentence(s):
  • покращуються природні умови розмноження і нагулу риби, створюється стійкий ...

    Reference: http://vseslova.com.ua/word/%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D...
Vladys
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
природна рибопродуктивність


Explanation:
На підставі вивчення кількісного і якісного складу фітопланктону, зоопланктону і зообентосу розрахована потенційна природна рибопродуктивність вирощувальних і нагульних ставів, яка наведена у таблиці 1.

http://www.google.com.ua/url?url=http://www.irbis-nbuv.gov.u...

Рибопродуктивність водойм вимірюється кілограмами, тоннами або центнерами на 1 га площі водойми і поділяється на природну та загальну:
природна рибопродуктивність – це сумарний приріст маси риби, одержаної протягом одного вегетаційного сезону з одиниці площі за рахунок природної кормової бази;

загальна рибопродуктивність – це загальний сумарний приріст маси риби, одержаної протягом одного вегетаційного сезону з одиниці площі за рахунок природної кормової бази із застосуванням методів інтенсифікації (удобрення, вапнування ставів, годівля риби). Залежно від зони розташування рибницьких господарств, характеру ґрунтів, методів інтенсифікації, набору риби в полікультурі рибопродуктивність може буде різною.

https://uteka.ua/publication/Use-pro-zariblennya-nagulnix-st...


Nadiya_S
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Спасибо!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mk_lab
36 mins
  -> Дякую!